[go: up one dir, main page]

Dodaj do ulubionych

Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek

IP: *.merinet.pl 07.03.07, 11:16
co tu pisać ? infantylizm lub megainfantylizm
Obserwuj wątek
    • Gość: CW Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 14:27
      powiedzcie mi, ze to tylko sen...:(
      • Gość: inna Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.versanet.de 07.03.07, 17:03
        A mi sie podoba! No ale coz, Polacy sa przyzwyczajeni do szarych betonowcow, wiec kolorowe
        przedszkole to wielki szok w infrastrukturze! Gdyby zaproponowali szaro-bury kloc, nikt by sie nie
        wzroszal.
        • Gość: hahaha Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.adsl.green.ch 07.03.07, 17:30
          przeciez cala polska wyje z rozpaczy nad muzeum sztuki wspolczesnej, ze bedzie
          to hipermarket a nie superawangardowa architektura. no to prosze! - macie
          superawangarde i daje sie nie podoba. ludzie - czy wy tak gadacie tylko dla
          samego gadania? bo przeciez zaraz bedzie powod do kolejnego narzekania: muzeum
          nie powstaje na czas! przedszkole nie powstaje na czas! ale wy jestescie
          nienormalni...
          • Gość: kriz-is Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: 62.145.19.* 07.03.07, 19:55
            zgadazam sie!
            chalupy bym se takiej nie zbudowal. ale to ma byc dla dzieciakow i najbardziej
            mnie przekonuje, ze to one ten projekt wybraly. przedszkole bedzie, powstanie
            szybciej i bedzie sie szkrabom podobalo. czego chciec wiecej?
            zawodowym malkontentom mowimy stanowcze NIE !!
            • Gość: matka Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.blue-net.com.pl 07.03.07, 20:39
              Słusznie!
              Ja bym chciała żeby moje dziecko do takiego fajnego przedszkola chodziło
              • Gość: yatseck Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.121.225.195.static.bait.pl 07.03.07, 22:27
                a ja bym chcial zeby moje dziecko chodzilo raczej ktoregos z tych:
                www.cabe.org.uk/CaseStudies.aspx?csid=246&imgid=6
                www.cabe.org.uk/CaseStudies.aspx?csid=343&imgid=9
                www.cabe.org.uk/CaseStudies.aspx?csid=357&imgid=13
                www.cabe.org.uk/CaseStudies.aspx?csid=345&imgid=6
                www.cabe.org.uk/CaseStudies.aspx?csid=372&imgid=11
                i nie mialo kontaktu codziennego z marnej jakosci architektura/przestrzenia.
                • kszynka Re: Triumf polskiej architektury,apogeum 07.03.07, 23:50
                  bardzo fajne to wygląda, ciekawe jak drogo by wyniosło zaprojektowanie i potem
                  wykonanie takich perełek
                • 1410_tenrok I czym te projekty są lepsze? 08.03.07, 00:04
                  chyba, nie czytałes tej notatki - to wybrały dzieci!!!!!!!!!!!!!!!!! I jako
                  projekt przedszkola - uważam go OK. A umiłowane przez ciebie zdjątka - sorry
                  winnetou, ale nie są powalające absolutnie!

                  pozdrawiam
                • Gość: anka Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.chello.pl 09.03.07, 10:17
                  człowieku - spojrzałam tylko na pierwsze fotki i od razu mnie odrzuciło -
                  pamiętaj że tam chodzą małe dzieci - te wysokie pomieszczenia w żadnym razie
                  nie są przytulne a takie maluchy na pewno przytłoczą.
                  • Gość: lobuz kabaty Monotonne zidiocenie społeczeństwa IP: *.aster.pl 09.03.07, 11:10
                    w drugiej osobie może pani pisac do znajomych , tak tylko przypominam ,
                    "kobieto"(jeśli juz mamy w takiej konwencji pisac)
                    Nie wysilila się pani nawet , żeby przejrzec zawartosc strony , opisy i resztę
                    zakładek ze zdjęciami(może brak znajomości języka , nie wnikam), to jest
                    korytarz tego pszedszkola , który jest jednocześnie wewnętrznym placem zabaw , w
                    związku z tym dzieci przebywają w nim tylko czasowo. Na zdjęciach widac , jakie
                    sa przytłoczone<lol>
        • Gość: ulas Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.chello.pl 07.03.07, 21:54
          Ja uważam, ze jest po prostu super!!! Bardzo żałuję, że za moich i moich dzieci
          dziecięcych lat nie było takich przedszkoli, bo do takich na pewno chodzi się
          bez płaczu. Może w przyszłości moja wnuczka będzie miała to szczęście???
      • 220wolt Re: Triumf polskiej architektury,apogeum 07.03.07, 17:22
        > powiedzcie mi, ze to tylko sen...:(

        Nie wiem o co ci chodzi, na Kabatach, miedzy blokami-potworkami, z ktorych kazdy
        rozni sie od sasiednich kolorem, ksztaltem i uzytymi materialami, doskonale
        wpisuje sie w otoczenie. Brawo dla architekta! ;-)
        • Gość: jQ Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.aster.pl 07.03.07, 19:30
          Też uważam, że pomysł jest super. To ma być PRZEDSZKOLE, a nie blok mieszkalny
          czy hipermarket.
      • Gość: hahaha Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.adsl.green.ch 07.03.07, 17:29
        przeciez cala polska pieje z rozpaczy nad muzeum sztuki wspolczesnej, ze bedzie
        to hipermarket a nie superawangardowa architektura. no to prosze! - macie
        superawangarde i daje sie nie podoba. ludzie - czy wy tak gadacie tylko dla
        samego gadania? bo przeciez zaraz bedzie powod do kolejnego narzekania: muzeum
        nie powstaje na czas! przedszkole nie powstaje na czas!
      • Gość: ankus Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.03.07, 18:18
        Masz rację. To przedszkole jest jak ze snu :-)
      • Gość: jest_ok Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 19:20
        > powiedzcie mi, ze to tylko sen...:(

        - że kiepski pomysł?
        Jak dla dzieci w sam raz, jako wyjątek od reguły, do zaakceptowania.

        Ale tobie pewno marzy się kolejny "kwadrat"

        :))))))))))
        a mi nie

        pzdr
        zobacz.glt.pl
      • Gość: CW Re: Triumf polskiej architektury,apogeum IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 23:02
        Fak, Polska to jednak zasze zostanie Polska... Zawodowy malkontent błaga Jezusa
        jej króla o zesłanie prawdziwych arystów! Do Polski!!
    • Gość: Konik Niech przeniosą tam Sejm! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 14:35
      Prawdę mówiąc,ten budynek bardziej by się nadawał na Sejm niż na przedszkole,
      albo pracownię architektoniczną (dla projektujących). Takiego zwału kiczu w
      jednym miejscu jeszcze nigdy nie widziałem, nie mogę sobie wyobrazić, jak ten
      budynek będzie wyglądać z ulicy.
      Maszt z polską flagą to strzał w dziesiątkę, a jeśli faktycznie przeniósł by się
      tam Sejm, to proponuję, aby wyraz twarzy ściany frontowej zmieniał się w
      zależności od temperatury obrad (wesoła np w sytuacji gdy poseł Lepper okupuje
      mównicę; smutna - gdy posłowie zachowują kulturę, i ogólnie w Sejmie nudno).
      Podsumowując politycznie, w tej sytuacji zgadzam się z minister Fotygą - bez
      komentarza!
      • baba60 Cyrk kwadratowy? Nee! Dzieciom sie nie da 07.03.07, 15:57
        wytlumaczyc.
        Sala sejmowa musi byc okragla.

        Bulbaaaa!
    • Gość: x Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 14:54
      a gdzie plac zabaw?
      • Gość: y a gdzie plac zabaw? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 14:54
        .
        • Gość: Podoba się Re: a gdzie plac zabaw? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 15:33
          Przecież to nie ma być Mauzoleum Zasłużonych Jak Sk...yn tylko przedszkole.
          Dajcie sobie trochę luzu ponuraki.
          • Gość: wowo Re: a gdzie plac zabaw? IP: 62.29.136.* 07.03.07, 15:41
            Święte słowa.

            Faktycznie trochę dziwaczny projekt, ale bez przesady. Wiadomo wprawdzie, że od
            deski kreślarskiej do stanu faktycznego daleka droga i w praniu morze to wyjść
            gorzej, no ale na to niewiele da się zaradzić. Jeśli miałoby wyjść tak wesoło i
            kolorowo jak na projekcie, to czemu nie? Wszak ma to być przedszkole...
            • Gość: JolaS Re: a gdzie plac zabaw? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 15:49
              Podziwiam odwagę. Chciałabym, żeby moje dziecko chodziło do takiego
              przedszkola. Dla dzieciaków super sprawa.
              • Gość: kixx Re: a gdzie plac zabaw? IP: *.acn.waw.pl 07.03.07, 18:02
                na obrazku wyglada jak przedszkole do ktorego chcialbym ,jako malolat,chodzic-
                efekt w skali 1:1 jest jednak trudny do przewidzenia-wiele bedzie zalezalo od
                otoczenia
                tym niemniej -jak dla mnie piatka za odwage i oryginalnosc
          • Gość: julka Re: a gdzie plac zabaw? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 17:06
            Nie mam nic przeciwko intensywnym kolorom, bogactwu form i wesołemu nastrojowi.
            Jestem za to przeciwna uczeniu dzieci, że im więcej tym lepiej, promowaniu kiczu
            i chaosu. Architektura to sztuka PORZĄDKOWANIA przestrzeni, a to, co widać na
            wizualizacjach przerażą niespójnością, potwornie nieprzyjazną skalą i bałaganem
            przestrzennym.

            • baba60 Zajmij sie porzadkiem w kuchni i zostaw przestrzen 07.03.07, 20:51
              dzieciom do zabawy!

              Bulbaaaaa!
            • Gość: p2p Re: a gdzie plac zabaw? IP: *.acn.waw.pl 07.03.07, 21:32
              > Nie mam nic przeciwko intensywnym kolorom, bogactwu form i wesołemu
              > nastrojowi. Jestem za to przeciwna uczeniu dzieci, że im więcej tym lepiej,
              > promowaniu kicz u i chaosu. Architektura to sztuka PORZĄDKOWANIA przestrzeni,
              > a to, co widać na wizualizacjach przerażą niespójnością, potwornie
              > nieprzyjazną skalą i bałaganem przestrzennym.

              Oczywiscie pierwsze dzieci, ktore tu beda uczeszczaly powiedza:
              "Mamo - alez tu balagan przestrzenny!"
              "Tato, coz to za przerazajaca niespojnosc i potwornie nieprzyjazna skala!"
    • zewszad_i_znikad Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek 07.03.07, 15:31
      Co w tym złego? Kolorowe, wesołe, w dodatku dla dzieci, którym nikt jeszcze nie
      zabrania lubić kolorów... Ja też lubię, a jednolitości nie znoszę.
    • Gość: Bromba Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: 80.72.38.* 07.03.07, 15:31
      A ja uważam, ze sie czepiacie. Przypatrzcie sie, jak wyglądają istniejące
      budynki przedszkolne. Odstraszają tylko dzieci, zamiast zapraszać i zachęcać. To
      nie będzie muzeum, tylko przedszkole dla dzieci w wieku 3-6 lat. I jestem pewna,
      że do takiego kolorowego i wesołego przedszkola przyjdą o wiele chętniej, niż do
      przedszkola mieszczącego sie w "zwykłym" budynku.
    • Gość: waclaw Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.centertel.pl 07.03.07, 15:35
      A jak poczuja sie setki dzieci ktore chodzily do "zwyklego", szarego przedszkola?
      Gorszy gatunek czlowieka?
      trzeba byc kretynem, zeby stawiac cos tak pelnego pychy.
      chyba?
      a moze trzeba od zera przyzwyczjac dzieciaki, ze swiat jest pelen idiotow slepo
      patrzacych na forse i jej substytuty?
      trudno powiedziec.
      • Gość: Ktosia Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.03.07, 15:43
        Projekt wybrały dzieci, a nie znawcy-idioci.To dla nich jest ten budynek,nie
        dla baranów pobekujących do taktu jak im GW zagra.Panom durniom maczopolakom
        się nie podoba,no coś takiego! Natichmiast zburzyc i postawić wedle gustów
        redaktorka.Co za szkandał!Zaprojektowano dla dzieci za rządów SLD - to musi być
        potepione.Czas na projekty POPisu.Popiszcie się.
        • led47 Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek 07.03.07, 18:24
          Co tu ma redaktorek , jego gust oraz GW do projektu wybranego przez dzieci?
          Przecież w tekście jw. nic nie ma na ten temat. Niepochlebne opinie pochodza od
          PT Architektów, sądząc tylko po stosowanym zawodowym żargonie. We Francji też
          tak było z muzeum Pompidou. I co ? Jest wielką atrakcją. Nareszcie coś innego,
          wesołego i co najważniejsze podobającego się użytkownikom.
        • Gość: J Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.cs.ubc.ca 07.03.07, 21:19
          Mysle, ze dzieciom w wieku przedszkolnym powinno sie rowniez pozwolic ustalac
          zawartosc ich posilkow (w koncu to one je jedza) itd.

          J.
      • Gość: rodzic Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: 10.201.2.* 07.03.07, 15:46
        Czy ktoś z krytykujących ma dzieci w wieku przedszkolnym?
        Bardzo chciałbym mieć takie przedszkole na swoim osieldu.
        Niestety większość krytykujących ma monopol na wiedzę i gust. Widać że bracia
        Kaczyńscy nie są wyjątkiem.
      • Gość: Subcomm Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.greifzug.de 07.03.07, 17:06
        ...czyli, ze wszyscy mamy mieszkac w szarych mrowkowcach z wielkiej plyty -
        Wtedy bedzie sprawiedliwie ? To juz bylo i jakos sie nie sprawdzilo...
    • mwookash Jest chyba coś jeszcze między 07.03.07, 15:41
      szarymi blokami a tym czymś. Jak to będzie z otoczeniem grało?
      • Gość: rybencjusz Re: Jest chyba coś jeszcze między IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 17:02
        Znakomicie. Właśnie wydaje mi się, że to świetnie pasuje do Kabat. Budujcie, chcę to zobaczyć :)
    • frank_drebin Jakis znajomy zlecenia nie dostal, ze GW sie tak 07.03.07, 15:41
      czepia o nic ???
    • baba60 Super! To moze byc poczatek trendu. 07.03.07, 15:51
      Jesli dzieci tam chetnie chodza i lubia swoje przedszkole, to co sie
      komu nie podoba?
      Skonczyly sie czasy kiedy sie cos budowalo "na wieki". Za dwadziescia lat
      sie zburzy i zbuduje nowe. W czym problem?

      Bulbaaa! Bulbaaaaa!
    • Gość: PAOLO Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.pgd.pl 07.03.07, 16:00
      Wspaniały projekt! Przynajmniej dzieci będą pamiętały takie miejsce a nie
      budynki z szarego betonu! Gratuluje wyboru i pomysłu! Budować!
    • Gość: fizklin Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: 212.33.78.* 07.03.07, 16:00
      A mi sie podoba :0
    • Gość: tulipan Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.03.07, 16:02
      moim zdaniem całkiem fajny pomysł, taki trochę skandynawski w duchu: dla
      dzieci, więc wesoło, kolorowo. Mebelki z Ikei są w podobnym stylu. A rzeczy dla
      dzieci są ogólnie rzecz biorąc nieco kiczowate... troche uśmiechu, ludzie!
      • Gość: oczaola Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: 86.41.15.* 07.03.07, 21:30
        Tak sie sklada ze mialam okazje byc w wielu skandynawskich przedszkolach i to
        co mi sie rzucilo w oczy to to, ze nie takimi srodkami buduje sie przyjazna
        architekture.... Tam ksztaltuje sie od malego wrazliwosc na piekno i
        funkcjonalizm, gust, itd... A przedszkola maja skale dzieci, przyjemne, cieple
        materialy wykonczeniowe (drewno np- mile w dotyku i cieple), a nie cala tecze
        kolorow!!!! Dzieciom tez trzeba wskazac pewny kierunek... Panstwo architekci
        tego budynku :gratuluje infantylizmu i braku szacunku dla dzieci!!
    • pavliktoja Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek 07.03.07, 16:05
      ja nie mam dzieci wiec nie obchodzi mnie kolejne przedszkole :P
      • Gość: J23 Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.acn.waw.pl 07.03.07, 21:34
        > ja nie mam dzieci wiec nie obchodzi mnie kolejne przedszkole :P

        Slyszalem, ze to jest uleczalne ...
    • gek_ko Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek 07.03.07, 16:07
      A mi się podoba. W końcu to dla dzieci ma być.
    • Gość: Zosia a mi się podoba, Zosia lat 5 IP: 62.29.166.* 07.03.07, 16:12
    • Gość: .... Skoro się dzieciom podoba to niech budują IP: 64.124.166.* 07.03.07, 16:13
      w końcu to dla nich
    • vharia Czego się tu czepiać?! 07.03.07, 16:15
      Ludziom już się chyba nudzi albo to taki kanon, że z każdej pierdoły próbuje się wydusić sensację.
      Pomysł się na przedszkole świetnie nadaje, dla przedszkolaka jest super.
      Chętnie posłałabym dziecko do takiego przedszkola, niestety 100% przedszkoli w mojej okolicy to albo wersja "mamy tu barak" albo "przerobimy starą kamienicę bo nie mamy co".

      IMO, Miażdżącą Krytykę będą uprawiać głównie ludzi, którzy ostatni raz mieli w domu przedszkolaka 20 lat temu.
      • gzeju Re: Czego się tu czepiać?! 07.03.07, 16:19
        mi się podoba i jakbym miał iść do przedszkola, to też bym takie wybrał, a nie takie nudne i szare pudełko, do którego niegdyś chodziłem :)
    • Gość: nauczyciel Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 16:21
      Dla mnie to świetny pomysł! Chciałbym pracować w takim wesołym budynku, w
      kolorach, ciekawych pomysłach w wykończeniu wnętrza. Nie cierpię wchodzić do
      szaroburego budynku edukacyjnego z tandetnymi lamperiami, szafkami i wieszakami
      w brązach i szarościach sprzed 20 lat. Obrzydliwość! Precz ze smutnymi kolorami
      socjalizmu!
      • Gość: jeszcze bez dzieci Bardzo ładne :) IP: *.sysnet.pl 07.03.07, 16:31
        i racja ! nadaję ze Szczecina. Na moim osiedlu jest przedszkole z wielkiej
        płyty zrobione, nieocieplone. Szare prostokąty biją smutkiem po oczach.


        Ten kolorowy projekt jest dobry :)


        Gość portalu: nauczyciel napisał(a):

        > Dla mnie to świetny pomysł! Chciałbym pracować w takim wesołym budynku, w
        > kolorach, ciekawych pomysłach w wykończeniu wnętrza. Nie cierpię wchodzić do
        > szaroburego budynku edukacyjnego z tandetnymi lamperiami, szafkami i wieszakami
        > w brązach i szarościach sprzed 20 lat. Obrzydliwość! Precz ze smutnymi kolorami
        > socjalizmu!
      • Gość: ola Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.bg.ap.krakow.pl 07.03.07, 16:34
        doskonały ! to ma sie podobac przede wszystkim dzieciom ! ale mnie tez sie
        podoba !

      • teleserv To tylko przedszkole! Wszedzie tropią skandal... 07.03.07, 16:38
        ... ci pismacy. Jakby jeden z drugim redaktor pożal się Boże miał dziecko
        odwozić 10 km od miejsca zamieszkania to może by tak się nie pienił.
        Poza tym, na Kabatach architektura jest nowoczesna. Kolory szeregowców na ulicy
        Zoltana Balo i dalszych (w sąsiedztwie planowanego przedszkola), też są śmiałe i
        ładne. W porównaniu do szarych komunistycznych budynków kontrast spowodowany tak
        kolorowym przedszkolem może rzeczywiście generować emocje zbyt silne dla słabych
        umysłów. Redaktorzy, i Ci co z rozpędu wtórujecie, otrząśnijcie się z tej
        komunistycznej szarzyzny!
    • Gość: madine1 Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.aster.pl 07.03.07, 16:36
      "Konkursu architektonicznego nie robiliśmy, ale zaniosłem trzy projekty do przedszkola moich dzieci.
      Przedszkolaki jednogłośnie wskazały ten, który wybraliśmy. Na inne nawet nie chciały patrzeć - mówi
      były wiceburmistrz."
      Czyli konkurs właściwie się odbył...
      Ten projekt wygląda jak scenografia do "Toy story".
      A jak pięknie będzie się prezentować za lat kilka, kiedy "wesołe" kolorki nieco wyblakną.
      Po prostu szczęka opada...
      • Gość: wowo Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: 62.29.136.* 07.03.07, 16:39
        > A jak pięknie będzie się prezentować za lat kilka, kiedy "wesołe" kolorki nieco
        > wyblakną.

        Tyż prawda. Ten budynek będzie OK pod warunkiem, że zawsze będzie wyglądał jak
        nowy, co znaczy, że przynajmniej raz do roku będzie malowany. Jeśli zostanie
        zapuszczony, to z wesołego przedszkola szybko zrobi się osiedlowy koszmarek.
    • Gość: missv.d.islooking No i daj tu dzieciom Autocada !!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 16:42
      Ze względu na to że jestem architektem - wstrzymam się od komentarzu projektu
      kolegów chyba architektów - temat kwituje wszystko
      • krystin3 Re: No i daj tu dzieciom Autocada !!! 07.03.07, 21:01
        MAM podobne odczucia. Jestem pod wrażeniem "dobrego smaku" Warszawiaków.
        EDUKACJĘ (w tym wrażliwości na piękno) ZACZYNA SIĘ OD MAŁEGO, KOCHANI RODZICE !!
    • Gość: aga Re: Warszawa: Przedszkole jak domek dla lalek IP: *.piaseczno.robbo.pl 07.03.07, 16:43
      Jest wspaniałe, świetny pomysł. Oceniając architekturę tego budynku miejcie na
      uwadze, że jest przeznaczone dla dzieci i im ma się podobać. Mam nadzieję że
      powstanie więcej takich przedszkoli.
    • yrzyk Świat kretynieje... 07.03.07, 16:45
      jeśli ekspertami od architektury są przedszkolaki. Co innego wnętrza cieszące
      dziecięce oczy, a co innego taka kłująca oczy budowla. Zresztą nie wiem w jakim
      otoczeniu ma to stanąć,
    • Gość: Ojciec Dzieciom się podoba IP: 212.244.73.* 07.03.07, 16:56
      Przedszkole jest dla dzieci.
      Dzieciom taki projekt się podoba, spodoba się również sam budynek.
      Czy wszystko musi być "stonowane i w dobrym guście", tj. szare i smutne ?
      Dorośli, spójrzmy na siebie, na świat który nas otacz, który sami tworzymy:
      elegancki strój do ciemny garnitur i krawat. Tysiące jednakowo ubranych
      cyborgów. Klony. Nowe bloki (o starych w ogóle nie ma co pisać) są trudne do
      odróżnienia. Jeden przez drugi zachowawcze do bólu. Jak w Łodzi namalowali rybki
      na bloku, to były głosy oburzenia, że to niepoważne. Fakt, nie jest śmiertelnie
      nudne, szare i poważne. Jest inne - tak jak to przedszkole.
    • proarchitektura strach, strach, rany boskie 07.03.07, 16:58
      prawem dzieci jest bawić się, czasem błądzić - podobno to one wybrały ?, ale
      czy dorośli przy tym byli ?
      radzę obsadzić baobabami, będzie chociaz trochę mniej widać
      • 1410_tenrok a co ty koles zaprojektowałes? Jakiz to koszmar, 08.03.07, 00:06
        moze jakies przykłady?

        Fajny tekst - dzieci mogą błądzic? A skąd wiesz, że one to robią? Masz jakies
        dowody, czy nie odpowiada to twojej estetyce? Ale pokaz ją nam - podyskutujemy.
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka