[go: up one dir, main page]

לדלג לתוכן

שיחת משתמש:BAswim

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 29 ימים מאת היי קוראים לי ניב בנושא ערכים מומלצים בתחום הלהט"ב

(2.9.08 - 25.8.09)

(26.8.09 - 21.3.11)

(22.3.11 - 13.11.11)

(13.11.11 - 4.5.12)

(4.5.12 - 5.7.13)

(5.7.13 - 27.3.18)

(27.3.18 - 15.2.19)

(15.2.19 - 14.6.20)

מפעל העשרה

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "מפעל העשרה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • א' באב ה'תש"ף • 13:41, 22 ביולי 2020 (IDT)תגובה

שלום, ראיתי שהעבודה נפסקה שוב, ועל-כן לעת-עתה הסרתי את התבנית. תוכל להניח {{להשלים}}, לשיקולך. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י"ט באב ה'תש"ף • 18:22, 9 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
שבוע טוב
מזכיר את "אלכסנדרה גרסימניה". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י' באלול ה'תש"ף • 00:11, 30 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

מפקד חיל הים

[עריכת קוד מקור]

שלום, ותודה על הבהרות החשיבות. יש לך הגיון בריא. בקשר למפקד חיל הים, הוא ביקר בכלל במועדון הגוגו גירלס ולא במועדון הבורסה. זאת "כתבה" של פעילה פמיניסטית קיצונית שלא ניתן להסתמך על דבריה. אבקש ממך להסיר את הכתבה. הנה קישורים אובייקטיביים לראיונות ישירים שכדאי להוסיף:

הראשון עם חשפנית שעבדה בבורסה. השני עם חשפנית שעבדה בפוסיקט וכשנסגר עברה לגוגו.

(קישורים שניסיתי להוסיף לערך חשפנות אבל אותה משתמשת שהכניסה עכשיו תבניות מחיקה על כל המועדונים דאגה למחוק אותם... אני מניח שאתה יודע למה...)

ועוד:

אגב שכחת לחתום בדף השיחה שם.

תודה, וגמר חתימה טובה!

משתמש חוזר - שיחה 18:56, 24 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

שלום וגמר חתימה טובה,

משתמש חוזר זוהה כמשתמש החסום זעתר. חשבתי שתרצה לדעת. גילגמש שיחה 15:24, 26 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

גילגמש. תודה על העדכון. BAswim - שיחה 15:26, 26 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

עריכה עיצובית במשחקים האולימפיים בפורטל ספורט

[עריכת קוד מקור]

היי, בעריכה שביצעת סימנת את אולימפיאדת טוקיו 2020 כאולימפיאדה שבוטלה. אולם בפועל, האולימפיאדה, בשלב זה, רק נדחתה בשנה ונשארה תחת אותו מיתוג (טוקיו 2020). החלטה סופית לגבי קיומה תתקבל בסביבות מרץ 2021. אשמח לבטל את העריכה הזאת. Nimrodbr - שיחה 20:38, 28 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

לא מסכים. אין תקדים במשחקים האולימפיים של דחיית אולימפיאדה בשנה. הרעיון של 4 שנים העומד מאחורי זה, כבר היה בתקופת יוון הקלאסית של ספירה של כל 4 שנים. למחזור של 4 שנים הייתה משמעות באותה העת. בשלב זה האולימפיאדה לא התקיימה ובטוח שלא תתקיים השנה 2020. לכן העריכה שלי מדוייקת. מה יהיה? נדע רק בשנה הבאה ואיך השם הסופי שלה יהיה, נדע רק אז. אני מציע שאת האולימפיאדות המתוכננות בכלל לכתוב באלכסון, כי גם הן עדיין לא התקיימו והן רק מתוכננות. BAswim - שיחה 20:51, 28 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
אגב, אולימפיאדות שמבטולות, המספר שלהן נישאר ונשמר. BAswim - שיחה 21:00, 28 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
הסוגיה היא לא התקדים של הדחייה - מאחר וזאת ההחלטה שהתקבלה. אני גם לא מטיל ספק ברעיון של 4 שנים. אני מציין שלא נכון כרגע להתייחס לאולימפיאדה הזאת כאולימפיאדה שהתבטלה מאחר וההחלטה של הועדה המארגנת של המשחקים ושל הוועד האולימפי הבינלאומי הוא לדחות את המשחקים בשנה ולא לבטל אותם, כאשר הם ציינו שהחלטה סופית בעניין תתקבל במרץ 2021. לכן, לדעתי, לסמן אותה כאולימפיאדה שהתבטלה לחלוטין אינו נכון לאור הקביעה של הועדה המארגנת והוועד האולימפי. מסכים שאולימפיאדות שבוטלו עדיין נספרות ולכן הוספתי לרשימה את האולימפיאדות הקודמות שבוטלו. Nimrodbr - שיחה 21:05, 28 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
אני מציע פשרה. נבטל את העריכה שלי, מאחר והיא לא התקיימה השנה אלא נידחתה (כניראה) ונערוך את האולימפיאדה הזו באלכסון כמו את אלה המתוכננות. BAswim - שיחה 21:19, 28 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה
מקבל. תודה רבה. Nimrodbr - שיחה 21:32, 28 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

תעביר את זה הלאה

[עריכת קוד מקור]
תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על תרומתך האדירה לוויקיפדיה, לערכים בנושא ספורט ובמיוחד על כתיבת ביוגרפיות של ספורטאיות. כל הכבוד!.
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

דוג'רית - שיחה 10:46, 5 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

תודה, ריגשת. BAswim - שיחה 11:07, 5 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

קטגוריות על וקטגוריות משנה

[עריכת קוד מקור]

בהמשך להערה (המצדקת) שהערתי לי לגבי הכפילות בין קטגוריות על וקטגוריות משנה, רציתי לשאול אותך האם יש דרך להוריד ביחד את קטגוריית העל לכל אלה שנמצאים בקטגוריית משנה מסוימת. למשל, כדורגלני נבחרת ישראל היא קטגוריית משנה של כדורגלנים ישראלים, וכל המופיעים תחת קטגוריית המשנה הזו מופיעים גם תחת קטגוריית העל. תודה Abuasomgu - שיחה 14:56, 10 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

Abuasomgu, בהחלט. אתה צודק שצריך להוריד את קטגוריית העל המיותרת וכדאי להוסיף הסבר קצר. BAswim - שיחה 20:15, 10 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
לא הבנתי האם יש דרך להוריד את כל קטגוריות העל ביחד או שצריך להיכנס אחד אחד לכל הערכים שנמצאים בקטגוריה ולמחוק את קטגוריית העל? Abuasomgu - שיחה 21:04, 10 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
אין דרך להוריד אותן ביחד לכן לא עשיתי את זה. צריך להיכנס ערך ערך ולטפל בקטגוריות של כל ערך בנפרד. BAswim - שיחה 21:13, 10 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
תודה. אנסה לקחת על עצמי את המשימה לאט לאט... Abuasomgu - שיחה 21:15, 10 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
Abuasomgu, כל הכבוד ובהצלחה. BAswim - שיחה 21:16, 10 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

הבחירות לנשיאות ארה"ב

[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את גילגמש אבל בינתיים הוספת עדכוני מספרים, אני לא רוצה לטעות, האם אתה יכול לעדכן שוב את המספרים? תודה PelicanTwo - שיחה 17:23, 14 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

אות בן גוריון

[עריכת קוד מקור]

שלום, הפרס הנ"ל (אות בן-גוריון) הוא פרס שמוענק משנת 2019 ע"י אוניברסיטת בן גוריון, ולדעתי אין קשר לפרס בן-גוריון. עד כה הוענק בשנה שעברה ויוענק השנה ביום בן-גוריון[1][2] סטבו - שיחה 14:52, 16 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

סטבו, כניראה שאתה צודק. מדובר באות הניתן על ידי האוניברסיטה והפרס על ידי יד דוד בן-גוריון. מאוד מבלבל כי מדובר בשמות מאוד מאוד דומים. ההבדל היחיד הוא אות מול פרס. BAswim - שיחה 21:40, 16 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
שלום BAswim, תודה על העזרה בערך אות בן-גוריון. מסתבר שאוניברסיטת בן גוריון חילקה את "אות בן גוריון למנהיגות" בין השנים 2016-2012, סה"כ 4 אישים קיבלו את האות כולל שמעון פרס. הכנסתי לערך. אודה באם תוכל לעבור על הטקסט, וגרפיקה. קיימת בעיה טכנית עם "הערת שוליים 6". אולי את הפרק "אות בן גוריון למנהיגות" להעביר לאחר הפרק "אות בן גוריון". בתודה מראש סטבו - שיחה 13:17, 17 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

הערות שוליים

[עריכת קוד מקור]

דייב אלבריטון

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "דייב אלבריטון" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי 23:15, 30 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

תודה על התזכורת אמשיך לטפל בערך. BAswim - שיחה 11:43, 1 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
שלום, ראיתי שהעבודה נפסקה שוב – הסרתי את התבנית. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ב' בטבת ה'תשפ"א • 21:37, 17 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
באותה הזדנות אני מזכיר לך גם לגבי הערך מרסל ואודה. בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי 17:18, 2 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

שלום, נראה שחסרה מילה בסיפא של המשפט: "...ורעיה משפטים ופסיכולוגיה". חזרתישיחה 23:17, 1 בינואר 2021 (IST)תגובה

חזרתי, Done טופל. BAswim - שיחה 19:22, 3 בינואר 2021 (IST)תגובה

אולגה קניסקינה

[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, תוכל בבקשה לעדכן את הערך, ההשגים מיולי 2009 והילך נפסלו שבירו - שיחה 16:02, 3 בינואר 2021 (IST)תגובה

שבירו, Done טופל. BAswim - שיחה 19:21, 3 בינואר 2021 (IST)תגובה
תודה! שבירו - שיחה 16:17, 4 בינואר 2021 (IST)תגובה

מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה

[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחרונה נמחק הערך של "מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה"שיחה:מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה, ללא הצבעה ולמרות תמיכת 2 עורכים בעלי זכות הצבעה ולאחר שקיבל במשך שבוע מאות רבות של צפיות. אני חדש בויקפדיה ואינני בקיא ברזי העריכה והדיון אבל היה לי ולאחרים רושם חזק שחלק מהטענות נגד הערך לא היו עניניות אלא נבעו מהרצון העז להשתיק את הקולות של אנשי המקצוע (הרציניים מאוד) המבקרים את דרך הטיפול במגיפה. לא מכחישי קורונה אלא מומחים בעלי שם. (אני מתחייב שטענות עינייניות התקבלו ומתקבלות בברכה ובצניעות) המועצה מורכבת ממדענים ידועים בעלי שיעור קומה כולל חתן פרס נובל, שני חתני פרסי ישראל, שני חתני פרסי אמ"ת, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר ועוד, שהצליחו כבר להשפיע על מספר החלטות הנוגעות לחיי כולנו. שולח כאן מספר לינקים למסמכים של המועצה עצמה כי אינני יודע היכן למצוא את הערך עצמו לאחר שנמחק. http://www.pecc.org.il/docs/foundation.pdf http://www.pecc.org.il/docs/hospitals.pdf http://www.pecc.org.il/docs/mps.pdf http://www.pecc.org.il/docs/seger.pdf יש כיום, בנוסף, למעלה מ-50 קישורים לעיתונות ולטלוויזיה המאזכרים את המועצה. אשמח אם תוכל לחוות את דעתך אם יש לשחזרו ואם כן כיצד לעשות זאת. בברכה, Almagor - שיחה 00:20, 16 בינואר 2021 (IST)תגובה

מודל היגיון בריא

[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אני פונה אליך בעניין השחתות חוזרות ונשנות של הערך של "מודל היגיון בריא". אותו אנונימי שטען פעם אחר פעם נגד חשיבות הערך ממשיך למחוק מידע רלבנטי ולכתוב את דעתו האישית בתוך המקום השמור לתיאור המודל. הגיוני שביקורת כלפי המודל תושמע בערך אבל מקומה בפיסקת הביקורת ובאמצעות קישורים לדעות מומחים ולא בשפה רדודה ולדעת "המומחה" האנונימי. לאחר שטען שהמודל קורא להדבקה מכוונת, (אישום חמור בפשע נגד בריאות הציבור) ללא שום קישור להוכחת דבריו, הוא מוחק בעקביות איזכורים רלבנטים מאוד של המודל כי אינם לטעמו. אני אובד עצות. מבקש שויקיפד בכיר יבדוק את המתרחש בערך ויעניק לו הגנה מפני השחתה. בברכה, Almagor - שיחה 23:38, 30 בינואר 2021 (IST)תגובה

הומופוביה במשטרת ישראל

[עריכת קוד מקור]

היי. כפי שאולי זכור לך, הפסקה "במשטרת ישראל" שבערך הומופוביה בישראל קוצצה בצורה מאוד קיצונית על ידי ויקיפדים מסויימים. ברצוני לפתוח בהצבעת מחלוקת, על מנת לכלול בערך פסקה מפורטת, רחבה, ניטראלית, המגובה במקורות. האם תרצה לעזור לי בניסוח של פסקה כזו, לפני שיתקיים על כך דיון בדף השיחה של הערך עצמו? יוניון ג'ק - שיחה 19:27, 14 בפברואר 2021 (IST)תגובה

אשמח אבל השבוע אני מאוד עסוק ולא אתפנה לכך. BAswim - שיחה 20:12, 14 בפברואר 2021 (IST)תגובה

הומופוביה בישראל

[עריכת קוד מקור]

מה דעתך על העריכה הזו? או זו? יוניון ג'ק - שיחה 18:40, 15 בפברואר 2021 (IST)תגובה

יוניון ג'ק ברור שאני בעד עכשיו ראיתי שנרו, כהרגלו, מחק את זה. הרי הוא המומחה (ב-ה הידיעה) לזהות מינית ומגדרית והוא זה שהכי מבין מה זו הומופוביה. BAswim - שיחה 20:05, 15 בפברואר 2021 (IST)תגובה
יש לי הרצאה לתת בזום מחר למאות שחייני ישראל ולכן אני מאוד עסוק. BAswim - שיחה 20:07, 15 בפברואר 2021 (IST)תגובה
אז אחרי זה... הרצאה מוצלחת שתהיה. יוניון ג'ק - שיחה 20:18, 15 בפברואר 2021 (IST)תגובה
תודה. "מקומם של יהודים בשחייה העולמית". BAswim - שיחה 23:36, 15 בפברואר 2021 (IST)תגובה
מה דעתך על העריכה הזו? יוניון ג'ק - שיחה 11:47, 5 במרץ 2021 (IST)תגובה

מקסים פודופריגורה

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "מקסים פודופריגורה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ד' באדר ה'תשפ"א • 21:33, 16 בפברואר 2021 (IST)תגובה

ג'ניפר בריידי

[עריכת קוד מקור]

שלום, גם דרסת נתונים ע"י הכנסת פרמטרים כפולים, וגם ביטלת את התיקון שלי. למה? איזו בעיה הייתה בטבלה? פתח את בערך במצב עריכה בעורך קוד המקור וראה את השגיאות. ראה תמונה. חזרתישיחה 15:15, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה

חזרתי, הפעולה שלך היא זו שיצרה כפל של נתונים בטבלה. מחקתי את זה ואח"כ החזרתי את העריכה שלך. BAswim - שיחה 15:19, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה
לא נכון. אני משחזר אותך. אל תדרוס נתונים ואל תבטל תיקונים. ראה את הפרמטרים הכפולים כעת. הפרמטרים למעלה לא מוצגים כי שכפלת אותם למטה עם תוכן שונה. חזרתישיחה 15:26, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה
חזרתי, אין צורך לשחזר הערך בסדר עכשיו. אנחנו לא כותבים סגנות אנחנו כותבים גמר. הויקינתונים מבלבל עם תוצאות בזוגות. BAswim - שיחה 15:28, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה
לא יודע מה כותבים. יש נתון מיותר – מחק אותו, ואל תשאיר פרמטרים כפולים בבקשה. חזרתישיחה 15:30, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה
חזרתי, תן לי לסדר את זה בבקשה. יש כניראה בעיה בויקינתונים. BAswim - שיחה 15:32, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה
ואין בכלל שאיבה מוויקינתונים בפרמטרים עם תוכן בתבנית. אם אתה רוצה לדכא שאיבה תכתוב - ("מינוס") במקום נתון. אבל זה לא המקרה. חזרתישיחה 15:33, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה
ערכתי מחדש את הטבלה ללא הסתמכות על ויקינתונים. BAswim - שיחה 15:39, 20 בפברואר 2021 (IST)תגובה

מזל טוב ליום ההולדת 2021

[עריכת קוד מקור]

🎂 🍻 מזל טוב! ליום ההולדת.
היום 22/2, ורשמת עד כה לפחות 2,220 ערכים (לדעתי יותר). יישר כוח ומזל טוב. דני Danny-w - שיחה 10:21, 22 בפברואר 2021 (IST)תגובה

תודה רבה!. היום יום 2, 22 ל-2, כתבתי 2222 ערכים. BAswim - שיחה 12:42, 22 בפברואר 2021 (IST)תגובה

דורון שפי

[עריכת קוד מקור]

תודה לך על כתיבת הערך על דורון שפי. הכרתי אותו בילדותי, כשגרתי ברחוב הסמוך. לא ידעתי על עברו הספורטיבי עד היום. Eladti - שיחה 12:44, 23 בפברואר 2021 (IST)תגובה

Eladti מרגש. שוחחתי עם בני משפחתו ובהמשך ארחיב על חייו בשנים שלפני ואחרי החזרה בתשובה. BAswim - שיחה 12:48, 23 בפברואר 2021 (IST)תגובה

שחיינים ושחייניות

[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שכתבת את רוב הערכים על שחיינים ושחייניות ישראלים. שאפו על ההשקעה. רציתי להציע לך לשקול לעדכן את אלו מהם שדורשים עדכון. מאחר ואתה כותב בלשון הווה, הרי שאחרי זמן מה המידע כבר לא מעודכן. למשל שמישהי לומדת בתיכון זה וזה.... אבל עכשיו היא כבר בת 25, ומן הסתם סיימה את התיכון מזמן. ויש עוד דוגמאות למידע שהיה נכון לרגע כתיבת הערך ועכשיו הוא כבר לא מעודכן. מסיבה זו אגב אני נמנע מלכתוב דברים בלשון הוווה. Abuasomgu - שיחה 11:58, 22 במרץ 2021 (IST)תגובה

מדי פעם אני מעדכן, זה דורש המון המון עבודה. לכן אני פחות אוהב לכתוב על שחיינים פעילים, מעדיף שחייני עבר. לקחתי לתשומת ליבי. BAswim - שיחה 13:13, 22 במרץ 2021 (IST)תגובה

תקלה

[עריכת קוד מקור]

היי, בערך שמחקת מהעריכות שלי ממנו המון "זכויות להט"ב בישראל" יש בעיה עם התמונות באזור הפסקה של השוואת גיל ההסכמה (תראה בכיתוב של הפסקה) ובפסקת הפונקדאות עם התמונה של מחאת הלהט"ב בשנת 2018, התמונות לא מופיעות, משום מה זה קרה אחרי המחיקות שלך אז תבדוק מה קרה שם כי אני לא הצלחתי, תודה. Derekangels - שיחה 01:45, 30 במרץ 2021 (IDT)תגובה

על מה החסימה

[עריכת קוד מקור]

דגש, אתה אמתי. מדוע חסמת אותי? BAswim - שיחה 23:52, 7 באפריל 2021 (IDT)תגובה

האם אתה חסום? ממש לא חסמתי את החשבון שלך. ייתכן שנפגעת מחסימת IP שהופעלה על כתובת שנקלעת אליה. אעניק לך חסינות מחסימות כאלו. דגש - שיחה 23:58, 7 באפריל 2021 (IDT)תגובה
דגש כן, חסמת אותי עד אוקטובר!? BAswim - שיחה 00:01, 8 באפריל 2021 (IDT)תגובה
הבנתי. מעולה שדיווחת כי חסמתי טווח ששימש להשחתות ומשום־מה הנחתי שאין משתמשים רשומים בטווח הזה. אז דבר ראשון הגנתי על החשבון שלך מפני חסימות אקראיות, ודבר שני שיניתי את החסימה כך שלא תפגע במשתמשים רשומים. שוב – תודה על הדיווח. דגש - שיחה 00:04, 8 באפריל 2021 (IDT)תגובה
לילה טוב. BAswim - שיחה 00:04, 8 באפריל 2021 (IDT)תגובה

בורה בורה

[עריכת קוד מקור]

תודה! אני מאלה שברחו מפה בגללו. כל הכבוד על האומץ. פניתי בבקשות ממפעילים, וזה נמחק (החזרתי את בקשתי). 176.231.103.145 09:13, 13 באפריל 2021 (IDT)תגובה

אמנם כדאי לשמור על גבולות השיח. חשיפת פרטים אישיים אינה ראויה, כלל וכלל. קובץ על ידשיחה11:36, 13 באפריל 2021 (IDT)תגובה

קובץ על יד, על איזה פרטים אישיים אתה מדבר, שבורה בורה זה חגי אדלר? מחובתו הייתה להודיע על כך לקהילה ולא להסתנן בכזב. במינימום קוראים לזה גילוי נאות. האיש לא מעניין אותי כלל. BAswim - שיחה 11:49, 13 באפריל 2021 (IDT)תגובה
הפרשה עתיקה ואיני זוכר את כל פרטיה, אבל במעורפל זכור לי שלאחר מעשה הוכרע בדינו שלמפרע מותר לו לפעול מתוך החשבון שלו. אם אני מבין נכון, הוא לא מצהיר על שיתוף בין החשבונות, או בין היוזר שלו לבין זהותו. משכך, הדבר אינו ראוי. החוקים תקפים לכולם באופן אחיד, גם לי וגם לך, וגם לבורה בורה והשאר. אציין שאיני נכנס לזה לגופה של סערת הדיון שבעיצומה. היא יכולה להמשיך בהתאם לנהלים הרגילים. קובץ על ידשיחה14:46, 13 באפריל 2021 (IDT)תגובה

אליפות אירופה באתלטיקה 1946

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "אליפות אירופה באתלטיקה 1946" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י' באייר ה'תשפ"א • 14:11, 22 באפריל 2021 (IDT)תגובה

סליחה ששיחזרתי את העריכות שלך

[עריכת קוד מקור]

סליחה ששיחזרתי את העריכות שלך בערך גיי פרנדלי.. יום טוב! Axinosinety - שיחה 16:19, 24 באפריל 2021 (IDT)תגובה

הכל טוב. BAswim - שיחה 16:20, 24 באפריל 2021 (IDT)תגובה

2004 הרולד סולומון

[עריכת קוד מקור]

שלום. קאה בערך הנ״ל את הטעות שקרתה בשם והמין של המונצח בווינגט.

תודה. תוקן. BAswim - שיחה 10:54, 27 באפריל 2021 (IDT)תגובה

אולי יעניין אותך…

[עריכת קוד מקור]

שים לב שהערך על ארינה ס לנקה (אנ') עדיין לא נכתב, וכעת הוא נמצא בתבנית:לטיפול דחוף. חשבתי שיעניין אותך לכתוב עליה :) שבוע נפלא, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 19:23, 12 ביוני 2021 (IDT)תגובה

נבחרת השליחות באולימפיאדה

[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שציינת בעריכתך שנבחרת השליחות לא תשתתף באולימפיאדה ואשמח להבין על מה זה מבוסס. חיפשתי ולא מצאתי שום התייחסות או החלטה שפורסמה של הוועד האולימפי או של איגוד השחייה על אי השתתפות במקצה הזה. Nimrodbr - שיחה 21:15, 27 ביוני 2021 (IDT)תגובה

הלוואי וכן אבל הן לא עמדו במשימה, להיות בין 16 הראשונות בעולם, תוך כדי שגם לאה וגם דריה חייבות לקבוע את קריטריון ב' והן לא קבעו אותו, לצערי. [1] BAswim - שיחה 21:21, 27 ביוני 2021 (IDT)תגובה
לפי בירור עם האנשים הכי מוסמכים, ישראל תגיש בכל זאת בקשה להשתתף כדי שיהיו כמה שיותר נבחרות במשחה חצי הגמר (מקסימום 16). BAswim - שיחה 21:33, 27 ביוני 2021 (IDT)תגובה
תודה, טוב לדעת. כן, ראיתי עכשיו באתר של FINA שרק לאנדי ואנסטסיה יש קריטריון B ב-200 חופשי. Nimrodbr - שיחה 21:35, 27 ביוני 2021 (IDT)תגובה

היי

[עריכת קוד מקור]

אם תוכל להיכנס לדף השיחה של נישואים חד מיניים, יש מישהו (⟨ תוכן הוסתר) שבעד למחוק את הדף כי "הפרוגרסיבים השתלטו על ויקיפדיה" מציע שתביט מבט. Derekangels - שיחה 03:21, 19 ביולי 2021 (IDT)תגובה

לא להתרגש זה לא יקרה. BAswim - שיחה 22:02, 20 ביולי 2021 (IDT)תגובה

בדף הצבעת המחלוקת הנ"ל יש כרגע 5 אפשרויות הצבעה שונות שעומדות על הפרק. האם תהיה מעוניין להציג את עמדתך המנומקת בעד אחת מהן? תודה מראש, יוניון ג'ק - שיחה 21:36, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה

כן אני אציג. עכשיו אני מאוד עסוק באולימפיאדה בויקי והייתי מאוד שמח לו היו דוחים קצת את הדיון שם. BAswim - שיחה 21:41, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה
נראה שכרגע זה לא המצב, ועמדה שלא יהיה עבורה אף אחד שיביע תמיכה בה - עלולה שלא לעמוד בכלל להצבעה. יוניון ג'ק - שיחה 21:54, 25 ביולי 2021 (IDT)תגובה

הופעות חוזרות באולימפיאדה

[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שבזמנו שינת את התצוגה של ההופעה החוזרת של חברי המשלחת הישראלית מפסקה לרשימה. הייתי שמח לדעת מדוע לדעתך יותר נכון להציג את זה בתצורה הזאת ולא בתצורה של טקסט כפסקה? Nimrodbr - שיחה 08:39, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה

Nimrodbr, המידע הזה שריכזת חשוב מאוד. באופן שהצגתי אותו זה הרבה יותר מסודר, מאורגן וברור ככה שבהבזק הקוראים יכולים לקלוט את המידע. המלל מסרבל את העובדות. חשבתי אפילו להציג באמצעות טבלה כמו ששיניתי את הפיסקה על הישגים בולטים, מה דעתך? BAswim - שיחה 11:32, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
ספורטאי מספר אולימפיאדות איזה אולימפיאדות, איזה מדינה נוספת ייצג/ה פרט לישראל ענף ספורט
אלכס שטילוב 4 בייג'ינג 2008, לונדון 2012, ריו 2016, טוקיו 2020 התעמלות
מישה זילברמן 3 לונדון 2012, ריו 2016, טוקיו 2020 בדמינטון
יעקב טומרקין 3 לונדון 2012, ריו 2016, טוקיו 2020 שחייה
סרגיי ריכטר 3 לונדון 2012, ריו 2016, טוקיו 2020 ירי תחרותי
חנה קנייזבה-מיננקו 3 לונדון 2012 (אוקראינהאוקראינה אוקריאנה), ריו 2016, טוקיו 2020 אתלטיקה
אלברטו משען 3 בייג'ינג 2008 (מקסיקומקסיקו מקסיקו), לונדון 2012 (מקסיקומקסיקו מקסיקו), טוקיו 2020 רכיבת סוסים
שלומי חיימי 2 ריו 2016, טוקיו 2020 אופני הרים
מאור טיורי 2 ריו 2016, טוקיו 2020 אתלטיקה
מארו טפרי 2 ריו 2016, טוקיו 2020 אתלטיקה
גילי כהן 2 ריו 2016, טוקיו 2020 ג'ודו
שגיא מוקי 2 ריו 2016, טוקיו 2020 ג'ודו
אנדראה מורז 2 ריו 2016, טוקיו 2020 שחייה
לונה צ'מטאי-סלפטר 2 ריו 2016, טוקיו 2020 אתלטיקה
אורי ששון 2 ריו 2016, טוקיו 2020 ג'ודו
שירה ראשוני 2 ריו 2016, טוקיו 2020 ג'ודו
אהבתי. אני חושב שזה מציג את הידע באופן חזותי נעים לעין. Nimrodbr - שיחה 12:07, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
תודה. BAswim - שיחה 12:09, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
רק תבצע הפרדה בטבלה בין המשחקים האולימפיים למשחקים האולימפיים לנוער. מדובר בשני אירועים שונים לחלוטין ולכן שלא יהיה אחר כך בלבול האם זה נחשב כהופעה ראשונה או שנייה במשחקים עצמם. במיוחד שלמשחקים האולימפיים לנוער יכולים להופיע רק פעם אחת. Nimrodbr - שיחה 12:22, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
Nimrodbr, ברור. BAswim - שיחה 12:23, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
התכוונתי ל-2 טבלאות נפרדות. Nimrodbr - שיחה 12:25, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
Nimrodbr סבבה אבל מה עושים עם טומרקין? BAswim - שיחה 12:27, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
מופיע בשני טבלאות. אחת בהופעות עבר במשחקים האולימפיים ואחד באולימפיאדת הנוער. באולימפיאדת נוער אתה יכול שהעמודה הראשונה תהיה האולימפיאדת נוער ואר לאחר מכן שמות הספורטאים. כי בתקווה רבה יתר הספורטאים מאולימפיאדות הנוער יגיעו גם לפריז ולוס אנג'לס Nimrodbr - שיחה 12:33, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
Nimrodbr, האם ככה אתה מעדיף בשתי טבלאות כמו שזה עכשיו, או הפרדה בצבע כמו שהיה קודם או בציון עם כוכבית? BAswim - שיחה 12:40, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
ההפרדה. הורדתי מהטבלה של אולימפיאדת הנוער את האולימפיאדה הנוכחית. לדעתי, זה מייצר ככה את ההפרדה המבנית בין שני הטבלאות. Nimrodbr - שיחה 12:45, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה
Nimrodbr, ראיתי ויצא מעולה וברור. BAswim - שיחה 12:47, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה

מענה לשאלתך

[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שערכת את התבנית "ענפי ספורט אולימפי" ושאלת "לא ברור לי מה זה ענפים לא מאוגדים?" אז אענה לך על זה.
הכוונה לענפים לא מאוגדים זה שהם ענפים שלא מקושרים לקטגוריה של ענפים ("שחייה" היא קטגוריה של כל מיני ענפים הקשורים לשחייה (כדור מים, קפיצה למים, שחייה תחרותית, שחייה צורנית ושחייה במים פתוחים)). הבנת?--Gross2killer - שיחה 11:40, 10 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

עכשיו זה ברור. מהתבנית זה לא היה ברור חשבתי שהיה מדובר בענפים שאען להן איגוד על וזה כמובן שאינו נכון. ההפרדה הזו מלאכותית ומיותרת. BAswim - שיחה 12:27, 10 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
לא מסכים... אני לא חושב כמוך וזה לא נכון לשנות את זה, הענפים לא מאוגדים זה כבר נמצא כך בערכים נוספים וזה בכוונה כך רשום בתבנית. וזה כבר שנים בעיצוב הזה, אז בבקשה לא לשנות את זה. אני מקווה שאתה תסכים איתי. --Gross2killer - שיחה 13:07, 10 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
זה ששנים זה ככה לא אומר שזה נכון. לא שמתי לב לזה לצערי. אין דבר כזה ענפים לא מאוגדים, זו המצאה. אני שיניתי ואני חושב שהשינוי שלי מבורך. BAswim - שיחה 13:09, 10 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
תקשיב, דבר ראשון רשום בהמון ערכים "ענפים לא מאוגדים" ובגלל זה זה ערוך ככה, זה לא סתם וזה לא נועד בשביל לבלבל אנשים. בבקשה לא לערוך את זה.--Gross2killer - שיחה 13:10, 10 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
מבקש ממך לנהל את השיחה בדף השיחה של התבנית. ולגופו של עניין, המושג אינו נכון ויש לתקן את זה ולאלתר. BAswim - שיחה 13:13, 10 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

אוטיליה ינדז'ייצ'אק

[עריכת קוד מקור]

אהלן,
כתבתי לך בדף השיחה של הערך שאתה עובד עליו, אבל אולי לא שמת לב, אז אני כותב גם כאן: צריך להוסיף גרש נוסף לשם המשפחה שלה, ינדז'ייצ'אק. אלדדשיחה 13:25, 20 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

אלדד האמת התבלטתי. בדקתי מלא, השמות הפולניים האלה נוראיים בכל מקרה תודה. BAswim - שיחה 13:28, 20 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
בכיף. וזה בסדר גמור, אתה צודק לגמרי אלדדשיחה 13:30, 20 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

אחרי העברה

[עריכת קוד מקור]

מזכיר לך בבקשה שאחרי שמעבירים ערך - צריך לבקש את מחיקת דף השיחה שהפך להפניה. בתודה מראש, התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 13:51, 3 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

נכון. הגיעו אורחים ושכחתי. BAswim - שיחה 15:23, 3 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

להט"בים במשחקים האולימפיים

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "להט"בים במשחקים האולימפיים" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 13:27, 4 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

העיתונאי המנטר תודה על התזכורת. העבודה בהחלט לא הסתיימה ויש עוד המון לכתוב בערך זה. BAswim - שיחה 13:30, 4 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
אני רואה שהערך לא נערך מאז סוף ספטמבר, אבל מניח שהעבודה טרם נשלמה. הנה תזכורת נוספת הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:00, 15 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה
אני מניח שהערך לא נשלם, ואם זה המצב כדאי להוסיף תבנית מתאימה. מכיוון שהערך לא בעבודה כעת, ואין חשש להתנגשויות עריכה, הסרתי את "בעבודה".
זו תזכורת נוספת לגבי מיקי גידון – לדעתי הוא לא יכול להישאר במרחב הערכים במצב זה. לילה טוב! ידידיה צבאן (שיחה) 17:13, 7 בנובמבר 2021 (IST)תגובה
ידידיה צ' צבאן האמת שכחתי מזה. הערך של מיקי גידון יטופל בימים הקרובים. מסכים עם הורדת התבנית של הערך להט"בים במשחקים האולימפיים, אשלים את יתר הפרטים בעתיד. BAswim - שיחה 21:06, 7 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

מאסארו פורוקאווה

[עריכת קוד מקור]

היי ברק,
לאחר שסיימת לתרגם את הערך, מציע שתעבור ותמחק שמות מיותרים של "פורוקאווה". הקורא יודע במי מדובר, ולכן עדיף לכתוב את שמו של נשוא הערך, נגיד, בפסקה הראשונה, להשתמש רק בפעלים בפסקאות הבאות, ובפסקה מאוחרת יותר אפשר לחזור על שמו. כאשר שמו של נשוא הערך חוזר על עצמו בכל שורה, או בכל פסקה, זה מייגע את הקורא, ונותן תחושה של חזרתיות, מונוטוניות וכו'. תודה מראש על הבנתך. שנה טובה וחג שמח, אלדדשיחה 11:54, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

אלדד, מסכים. אגב, אני אף פעם לא מתרגם אני לומד את נשוא הערך, קורא מקורות. הערכים שלי טובים יותר מאלה באנגלית. BAswim - שיחה 23:04, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
אלדד, מרקוס ת'ורמאייר זה נקרא לתרגם. הערך כתוב באופן הכי לא מקצועי שיש. הערכים באנגלית גרועים. תרגום מילה במילה בלי הרבה הבנה של מה חשוב ומה לא חשוב מבחינה ספורטיבית. בלי לבדוק ובלי לברר. BAswim - שיחה 23:12, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
הערכים שלך באמת כתובים טוב. כך אני מתרשם תמיד. אבל אני לא בודק אם אתה מתרגם או כותב לאחר שלמדת את הנושא. אז שאפו.
פניתי אליך היום כי לאחרונה שמתי לעצמי למטרה לבקש מכותבים (בעיקר בערכי ספורט, כדורגל, כדורסל וכו') לא לחזור אלף פעם על שמות נשואי הערכים שלהם, אלא רק מספר מאוד מצומצם של פעמים, אולי שלוש פעמים בערך, משהו כזה. זה מוסיף הרבה. הערך נראה מגוון יותר, אין חזרות, וכו'. אלדדשיחה 23:34, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
אלדד, אתה צודק. פשוט מיד כש"סיימתי" רצתי לעבודה ולא שמתי לב שהערך קצר וכתבתי מלא פעמים את שם המשפחה. BAswim - שיחה 23:38, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
מעולה. נעים לי להיווכח שאנחנו תמימי דעים בעניין הזה. סומך עליך, מכאן ולהבא! אלדדשיחה 23:42, 5 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

תעביר את זה הלאה

[עריכת קוד מקור]
תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: *החונכות שאתה מעניק למתקשים, הערכים המעניינים שכתבת, והגישה החיובית שאתה מקדם לגבי ערכים ראויים שיש שמבקשים למחוק. ראיתי שכבר קיבלת בעבר, אבל אין מניעה לדעתי לתת עיטור עיטור נוסף בעבור ערכים (Values) נוספים שקידמת.*
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

תודה, Ronavni - שיחה 17:22, 15 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

תודה רבה איש יקר. BAswim - שיחה 17:27, 15 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

וילפריד ישראל

[עריכת קוד מקור]

תודה לך על הוספתם מחדש של שלושת פרקי הוידאו שיצרו זאב ביגון ושלי כ"ץ על פועלו ואישיותו של וילפריד ישראל. פרק רביעי צפוי בקרוב. פרקי הוידאו אמנם לא נעשו באיכות קולנועית של בתי קולנוע או רשתות שידור, אך כן שילבו מחקר נוסף למקורות הידועים, ובייחוד הביאו זמינות חשובה לכל מי שמתקשה לקרוא את ספרה השלם של נעמי שפהרד. ולכן תמהתי מאוד שתוך דקות מעצם הוספתם של הפרקים כבר נמחקו עם הערה "מיותר". תודה רבה על פועלך לשימור הערך החשוב הזה. אגב, כבר עדכנתי את היוצרים שיש לעדכן את הכותרת בפרק מספר שלוש שאכן עדיין הראה אתמול את הכותרת של פרק מס'2. אבל התוכן היה עדכני. --Ophirbaer - שיחה 13:31, 11 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

יואו האו

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "יואו האו" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאן (שיחה) 17:16, 24 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

תודה על הטיפול, מזכיר את מיקי גידון. בברכה, ידידיה צבאן (שיחה) 17:27, 28 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

מועדון סייף מעלות

[עריכת קוד מקור]

ערב טוב! לא התעמקתי מי צודק בגוף הדיון, אבל אבקש ממך באופן אישי לעדן את ניסוח הדברים שכתבת בדיון שנערך בדף השיחה, אני מבין כיצד יכולים להיפגע מהם. המשך יום נפלא. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 21:19, 8 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

דווקא הייתי מאוד עדין, בהתחשב בעובדה שהעורך שאני מאוד מכבד, לא בקיא בתחום ולא קרא בעיון את הערך ובוודאי שלא את הקישורים, שזה בעיני טעם לפגם. עלינו לכבד את העורכים החדשים שאינם בקיאים בכתיבה ויקיפדית. BAswim - שיחה 21:26, 8 בנובמבר 2021 (IST)תגובה
אתה יודע שאני מגיע מזווית הראייה שלך (לא הרבה משוגעים כתבו ערכים על כל הקבוצות בליגת העל הספרדית בכדורמים קריצה), ובכל זאת, אם יורו נפגע אני חושב שכדאי שתיישרו את ההדורים ביניכם... ברור לי שלשניכם יש כוונה טובה ושיש בסך הכל קצר בתקשורת. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 21:34, 8 בנובמבר 2021 (IST)תגובה
תודה על העצה. BAswim - שיחה 21:38, 8 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

ג'ק מקלופלין

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "ג'ק מקלופלין" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:25, 13 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

תראה את דף השיחה של טומרקין

[עריכת קוד מקור]

2A0D:6FC0:190B:6000:F557:3D8:50F8:92D6 01:49, 18 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

ארטיום דולגופיאט

[עריכת קוד מקור]

אם אמו של אביו הייתה יהודייה, זה אומר שאפשר להגיד שאביו עפ"י ההלכה נחשב ליהודי שלם. זאת בנוסף שדולגופיאט הבן ייצג בכבוד את מדינת היהודים (ע"ע ישראל) מה שנותן לו פלוסים גם בידע כללי על חגי ישראל (מעבר לסתם גר תושב) וכו' לעומת יהודים בגולה ו בשאר העולם שאולי פחות מכירים את המסורת שלנו, עקב כך שההורים לא תמיד שולחים לHebrew schools שילמדו שיעור "חגים" ו"עברית" בימי א' החופשיים. לדעתי, יש להוסיפו לערך יהודים במשחקים האולימפיים, אולי עם איזה הערת שוליים. מה דעתך, BASwim? 2A0D:6FC0:190B:C200:3D1F:B4FD:D90E:5455 20:22, 18 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

ממש לא. ויקיפדיה בעברית איננה ההלכה. אבא שלו אינו יהודי לפי הגדרתו וגם ארטיום אינו מגדיר את עצמו כיהודי, אלא כישראלי וזה שני דברים שונים לחלוטין. זה בדיוק כמו השחייניות הגדולות רבקה סוני סבא וסבתא רבא שלה מצד אביה היו יהודים ניצוי שואה וקייטי לדקי מארצות הברית שסבתא שלה נולדה יהודיה אבל אבא שלה, אינו יהודי על פי הגדרתו וגם היא לא. BAswim - שיחה 20:30, 18 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

שים לב וסייע נא בקשר למה שכתבתי בדף השיחה של הערך "שיאי ישראל בשחייה"

[עריכת קוד מקור]

תודה מראש. 2A0D:6FC0:190B:C200:3D1F:B4FD:D90E:5455 22:29, 18 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "התפתחות שיא העולם במשחה ל-200 מטר חופשי" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 17:58, 23 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

ויקיפדיה:דיסקורד

[עריכת קוד מקור]

היי,
אני רוצה להזמין אותך להצטרף לשרת הדיסקורד הוויקיפדי שנפתח לאחרונה.
בעיקרון הוא מאפשר צ'יטוט נוח בערוצים נפרדים, כמו IRC רק יותר משוכלל, מודרני ונוח.
יש בו אזורים שמוקדשים לדיונים בנושאי וויקיפדיה, במקביל למקומות שמוקדשים לדיונים חיצוניים על תחביבים ותחומי עניין שפחות קשורים.
זה ממש נחמד: יותר קל לתכנן כך דברים, וגם סתם לדבר. למשל, אפשר להעלות לשם תמונה שמסבירה איך לעשות פעולה מסוימת הרבה יותר בקלות מאשר בהעלאת תמונה לוויקיפדיה.
ניתן גם להצטרף על ידי חשבון דיסקורד ויקיפדי, כך שהחשבון האישי שלך, אם קיים, לא נחשף.
אם אתה מעוניין, בדף שקישרתי אליו יש את ההסבר וההוראות המלאות להצטרפות.
🙂 —מקף תייגו אותי! :) 14:00, 3 בפברואר 2022 (IST)תגובה

סמי תמימי

[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה, תוכל להסביר מדוע החזרת גרסה שהובעה לה התנגדות לדף זה ובכך פתחת במלחמת עריכה? עלי - שיחה 14:37, 21 בפברואר 2022 (IST)תגובה

עלי למען האמת הכל נעשה במהירות לפני יציאה לעבודה. לא ידעתי (לא בדקתי) שהייתה גירסה אחרת לכך. לא היית כל כוונה לפגוע בך. מודע לך על הפנייה האדיבה והמכובדת. BAswim - שיחה 20:36, 21 בפברואר 2022 (IST)תגובה
אין בעיה ומזל טוב. עלי - שיחה 12:56, 22 בפברואר 2022 (IST)תגובה

שחזור העריכות שלי – אינו מוצדק

[עריכת קוד מקור]

שלום לך משתמש:BAswim. בנוגע לשחור העריכות שלי בדף יהודים במשחקים האולימפיים: לידיעתך, פסיקים מוסיפים למספר כל 3 ספרות (הספירה שלהם מתחילה מימין) ולכן מספר בעל 4 ספרות או יותר יכלול לפחות פסיק אחד, אלא אם המספר הארוך מציין שנה. למשל: נסעתי 2,000 קילומטרים במהלך שנת 2000. מסיבה זו החזרתי את עריכותיי. רועי ס 10 - שיחה 20:36, 2 במרץ 2022 (IST)תגובה

רועי ס 10, שיחזור העריכה שלי שהבאתי לגריסה יציבה הינו מלחמת עריכה, ע"פ הכללים. רק לאחר דיון יוחלט כיצד לכתוב. לגופו של עניין. האקדמיה ללשון בעברית [2] "נראה שבמקרים רבים משתמשים בסימן הפיסוק (או ברווח) רק במספרים של 5 ספרות ויותר, לכן יכתבו 1000 ולא 1,000 (או 1.000 או 000 1). בעברית נוהגים להשתמש בפסיקים בעיקר החל במספרים בני חמש ספרות (אבל אין פסול בשימוש בפסיק גם במספרים בני ארבע ספרות)." דוגמא לכך: 1000 (מספר). BAswim - שיחה 20:44, 2 במרץ 2022 (IST)תגובה
אוקי, סליחה. על אף שטענתך מוצדקת, לדעתי כדאי להוסיף פסיק למספר על מנת שזה ייראה טוב יותר מבחינה ויזואלית. בכל מקרה, כיצד ייפתח דיון בנוגע לכך, וכיצד עליי ועל המשתתפים בו בכלל להתנהל? רועי ס 10 - שיחה 22:02, 2 במרץ 2022 (IST)תגובה
אם אתה ממש חייב, אז תפתח דיון בדף שיחה. בכל מקרה היה דיון כזה בערך ריצת 1500 מטר והוחלט שלא להוסיף פסיק. BAswim - שיחה 09:46, 3 במרץ 2022 (IST)תגובה

שאלה בנושא להטבקא

[עריכת קוד מקור]

שלום, אני רואה שמפעם לפעם נוספת אות לראשי התיבות להטב. תוכל אולי לבאר לי, האם קוויר אינו כולל את כל הלהטב"א? האם יש כבר ראשי תיבות חדשים וארוכים יותר? Yyy774 - שיחה 22:38, 15 במרץ 2022 (IST)תגובה

Yyy774 בבקשה: השם להט"ב המקובל כיום, יצא לאור בדיוק לפני 20 שנים על ידי שבי גטניו, בתחילה הלט"ב ומהר מאוד (תוך ימים) להט"ב. אני באופן אישי כחבר בוועד המנהל של אגודת הלהט"ב הארצית פחות אהבתי את השם (הייתי קצת שמרן) כי הוא ניראה לי ארוך וחששתי שהוא לא יעבור והנה כולם.ן משתמשים.ות בו. השם המלא כיום הוא להטבפא"ק : לסביות, הומוסקסואלים, טרנסג'נדרים.יות, ביסקסואלים.יות, פאנסקסואלים.יות, אינטרסקס ו/או א-מיניים, קווירים. באנגלית מקובל הקיצור של LGBTQIA. BAswim - שיחה 23:01, 15 במרץ 2022 (IST)תגובה

תודה על הסיפור ועל ראשי התיבות המלאים. נראה שאפשר לנחש שהשם המלא שכתבת לא יתפוס כמו הראשון.

אבל לגבי השאלה הראשונה, האם קווירים אינו כולל את כל השאר ויותר? Yyy774 - שיחה 00:38, 16 במרץ 2022 (IST)תגובה

כן ולא. בקצרה, הומוססואליות הייתה המילה הכללית, ה"מטריה" לכל המגדרים והזהויות, אך עם הזמן כל מגדר וכל זהות מצא את עצמו נזקק למילה שתאפיין אותו בצורה יותר מדויקת. המילה קוויר שפרושה באנגלית "חריג, משונה או מוזר" הייתה מטריה שכזו אך באופן שלילי או כגנאי. מהומוסקסואליות כללית התפתחו שתי זהויות מובחנות הומואים ולסביות ואח"כ ביסקסואליות וטרנסג'נדריות. בסוף המאה ה-20 נוצרה זהות חדשה, קוויר (המילה הוותיקה קיבלה פרוש חדש - תאוריה קווירית) כזו שמנוגדת לזהות הגיי, כזו שמחפשת את "השונה והמיוחד".קוויר, קיבל מגדר וזהות מינית מובחנת חדשה שטוענת שהיא לפי נטיית לבו הרגעית והמשתנה, ולא על פי החלטה קבועה ומוכנה מראש. יש בה נזילות מינית ומגדרית רחבה. BAswim - שיחה 06:16, 16 במרץ 2022 (IST)תגובה

רוברטו סיברה

[עריכת קוד מקור]

היי, צהריים טובים. יודע אולי לומר לי מה לא תקין בתבנית? כלומר, מדוע לא רואים בה את טבלת המדליות שמופיעה בקוד המקור? בתודה מראש והמשך יום מקסים. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 10:52, 9 במאי 2022 (IDT)תגובה

התו השמיני סידרתי את זה. היה חסר לך משהו קטן: "| כדורמים" זהו. שאלה, למה כתבת עליו ערך? אפילו על נבחרת ברזיל בכדורמים עדיין אין ערך והיא לא משהו.... והוא באמת שחקן בינוני שזכאי לערך אבל באמת אחרי שנכתוב על כמה מאות חשובים הרבה יותר. כוכבים וקפטנים לאורך השנים. BAswim - שיחה 11:48, 9 במאי 2022 (IDT)תגובה
תודה רבה על העזרה!
לשאלתך, אני כותב בגדול שלושה סוגי ערכים: ערכים חשובים שחסרים, ערכים שמעניינים אותי וערכים לא חשובים ולא מעניינים שנתקלתי בהם בטעות. הוא משתייך לסוג השלישי... התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 11:55, 9 במאי 2022 (IDT)תגובה
חחח. BAswim - שיחה 19:55, 9 במאי 2022 (IDT)תגובה

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "התפתחות שיא העולם במשחה ל-100 מטר חזה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:45, 9 במאי 2022 (IDT)תגובה

מזכיר גם את התפתחות שיא העולם במשחה ל-200 מטר חזה, התפתחות שיא העולם במשחה ל-50 מטר פרפר, התפתחות שיא העולם במשחה ל-100 מטר פרפר, התפתחות שיא העולם במשחה ל-200 מטר פרפר. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:46, 9 במאי 2022 (IDT)תגובה
נכון אטפל בהם בסופ"ש. BAswim - שיחה 22:54, 9 במאי 2022 (IDT)תגובה

חודש שמח

[עריכת קוד מקור]

מבקש להדגיש שחודש הגאווה אינו טיעון סביר בעד או נגד עריכות.

אם זה טיעון למשהו - זה טיעון בעד מיזם שיפור ערכים בתחום.

אם היו שואלים אותי, ולא שואלים, אדם שמחפש את זהותו יכול להסתדר טוב יותר עם ערכים יותר מתומצתים. כרגע אני חושש שהוא נדרש לקרוא שווה ערך למאות עמודים שהוא לא זקוק להם. Yyy774 - שיחה 22:04, 7 ביוני 2022 (IDT)תגובה

אתה מוזמן לשפר ערכים ולתחזק אתם, בוודאי שלא למחוק אותם, כשהחשיבות שלהם ברורה. BAswim - שיחה 22:08, 7 ביוני 2022 (IDT)תגובה
כמובן, אבל לפעמים מגרשים אותך מערכים כאלה. באתי לעזור וניסיתי להפוך את גיי אייקון לערך פחות מפלצתי באורכו, לא הצליח. חשבו שגנבתי את ציפור הנפש. Yyy774 - שיחה 22:23, 7 ביוני 2022 (IDT)תגובה

שלום וברכה

[עריכת קוד מקור]

שלום, BAswim. היום הוספת קישור בין המכביה השניה לפרופסור יוסף מזרחי. המכביה התקיימה ב1935 ופרופסור מזרחי נולד ב1940. נראה לי שכדאי לבטל את הקישור. כל טוב.Sunoftomorrow - שיחה 18:47, 11 ביוני 2022 (IDT)תגובה

Sunoftomorrow לאחר שראיתי שיש ערך על פרופ' יוסף מזרחי כתבתי ערך על יוסף מזרחי (סייף) ואותו קישרתי למכביה. BAswim - שיחה 18:51, 11 ביוני 2022 (IDT)תגובה
הכל בא על מקומו בשלום. תודה Sunoftomorrow - שיחה 18:59, 11 ביוני 2022 (IDT)תגובה

תוכל להעלות/לצלם תמונה של שחיינים/שחייניות ללא תמונה?

[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על ההשקעה שלך בעדכון ההישגים החדשים מהתחרות העולמית.

בכל אופן, האם תוכל להעלות תצלומים כמו בערך איתן בן שטרית. רציתי לפנות אליו ברשת החברתית המקוונת, אבל טרם מצאתיו. Ronenchuk - שיחה 22:33, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה

אני מעלה רק תמונות שאני צילמתי. אני מתכוון לצלם אותו בקרוב. אין אפשרות לקחת תמונות מהרשתות החברתיות בשל זכויות יוצרים. BAswim - שיחה 22:34, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה
טוב, רק תנסה לצלם עם האור לכיוון הפנים, ושהמצלמה תהיה בגובה העיניים של האישיות. בכל אופן, התכוונתי שאפשר לבקש אישית משחיין/נית כזאת ואחרת, דרך הרשת החברתית המקוונת הנודעת בהודעה פרטית, תצלום ייצוגי לוויקיפדיה. עם עדיפות למדי ישראל וכד' וכמובן שלא הופיעה ברשת האינטרנט כלל. Ronenchuk - שיחה 22:57, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה
כל אחד ואחת יכולים להעלות תמונה שלהם באופן עצמאי זה ממש לא מסובך. BAswim - שיחה 22:59, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה

רבקה סמית'

[עריכת קוד מקור]

שים לב שבמקום לקשר לשחיינית הקנדית, קישרת בשוגג לרבקה סמית'. במיוחד בשבילך החלטתי לכתוב עכשיו את הערך רבקה סמית' (שחיינית) (רק עם טבלת המדליות הסתבכתי...). אנא תקן במקומות הרלוונטים 😁 בתודה מראש, התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 12:58, 23 ביוני 2022 (IDT)תגובה

התו השמיני נכון. תודה BAswim - שיחה 12:59, 23 ביוני 2022 (IDT)תגובה

ראה בבקשה תרומות

[עריכת קוד מקור]

משתמש:אצרטובל, משתמש:JimmySandersohn, משתמש:Professionalic, משתמש:MishkefetShkufa, לדעתי חזר אלינו משתמש:Geulaoh, שהוא בעצמו... ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 14:54, 23 ביוני 2022 (IDT)תגובה

כניראה. Tomtom צריך לפנות לבודקים. BAswim - שיחה 19:38, 23 ביוני 2022 (IDT)תגובה

אתלטיקה

[עריכת קוד מקור]

מזמין אותך להוסיף ערכים על אלופי ישראל (2022) ב100 משוכות נשים, ויידוי פטיש גברים ונשים. תמונות שצילמתי באליפות מובטחות. --ריהטא - שיחה 10:55, 4 ביולי 2022 (IDT)תגובה

ריהטא בכייף. BAswim - שיחה 11:34, 4 ביולי 2022 (IDT)תגובה
ריהטא הערך על אלכסנדרה לוקשין נכתב. BAswim - שיחה 20:53, 5 ביולי 2022 (IDT)תגובה
BAswim ראיתי, תודה. בקרוב אשלים. --ריהטא - שיחה 21:10, 5 ביולי 2022 (IDT)תגובה

BAswim ומה אליפות אירופה באתלטיקה לנוער 2022(אנ'). סופסוף נערכת בארצנו. --ריהטא - שיחה 13:06, 6 ביולי 2022 (IDT)תגובה

אחשוב על זה. אני לא חסיד של תחרויות לנוער, גם אם הן יבשתיות. ב-2017 נערכה אליפות אירופה בשחייה לנוער(אנ') במכון וינגייט ושחו בה שחיינים שהיום הם אלופי ושיאני עולם, ואפילו נקבע בה שיא עולם לנוער של כרישטוף מילאק מהונגריה ולא יצרתי את הערך. BAswim - שיחה 13:12, 6 ביולי 2022 (IDT)תגובה

זדנקה הונסובה

[עריכת קוד מקור]

למה אתה מקטין את הישגה הגדול של זדנקה הונסובה?!?!?!?!?!

ב1948 הונסובה לא רק קיבלה מדליה קבוצתית, אלא הובילה בדירוג האישי הכולל ובמכשירים רבים! היא לא קיבלה על זה מדליות כי הנשים ב1948 הופלו לרעה והוענק רק מדליה קבוצתית בודדת.

סימוכין, ויקיפדיה אנגלית:

Honsova had a truly outstanding competition at these games in 1948, coming in 1st place in the individual total combined standings, the individual compulsory exercise combined standings, rings, and balance beam (combined compulsory and voluntary score). She was also the 2nd-place finisher on compulsory beam ( behind her teammate Bozena Srncova ), and the 4th-place finisher on compulsory vault. Unfortunately, Honsová is not officially recognized as being an Olympic All-Around Champion like women gymnasts such as Larisa Latynina, Čáslavská, Nadia Comăneci, Elena Shushunova, or Simone Biles because individual medals were not awarded to women gymnasts at the Olympic games until 1952.

אתר balancebeamsituation.com [3]:

But if women had been allowed to receive awards for individual performance in 1948, the rings medalists would have been Zdenka Honsova of Czechoslovakia, who dominated the competition for gold with 9.6, with Edit Weckinger of Hungary and Laura Micheli of Italy tying for silver with 9.35. Special recognition would also go to 4th-place rings finisher Miroslava Milaskova of Czechoslovakia, whose younger sister (also on the team) died of polio the morning of the competition.

אתר gymnasticshistory.co.uk [4]:

Although there was no individual championship for the women, certain outstanding competitors must be mentioned. Zdenka Honsova, of Czechoslovakia, scored the highest number of marks on all the apparatus combined, including first place on both beam and rings. This was a very fine performance, achieved with all the certitude of the practised and experienced gymnast.

היא הייתה אחת המתעמלות הגדולות מעולם, וציון רק המדליה הקבוצתית מקטינה אותה! Gilgul Kaful - שיחה 09:19, 15 ביולי 2022 (IDT)תגובה

לרגע לא הקטנתי. כתוב במפורש בערך: "השתתפותה הייתה מצוינת והיא דורגה במקום הראשון מתוך 90 המשתתפות בתחרות." אנחנו כותבים על מה שהיה ולא על מה שאילו היה. לצערה לא נערכה תחרות אישית בענפים בודדים ולכן אין משמעות למה שאתה כותב. אני מסכים להוסיף את הדרוגים שלה בערך, למען הסכמה כללית ובטח שלא בפתיח. במידה ותמשיך במלחמת עריכה אבקש לחסום אותך. BAswim - שיחה 10:12, 15 ביולי 2022 (IDT)תגובה
לחסום אותי? אני אבקש לחסום אותך. כל מה שעשיתי זה להעביר מה שהיה כתוב בויקיפדיה האנגלית ובמקורות אמינים שציטטתי למעלה. גם בבקשה אל תתיחס אלי בלשון זכר, זה גם מקטין. אמירתך ש"אין משמעות למה שאתה כותב" מעליבה, מאוד מעליבה, ואתרים כמו הויקיפדיה באנגלית, gymnasticshistory, וbalancebeamsituation ממש לא מסכימים עימך. Gilgul Kaful - שיחה 11:06, 15 ביולי 2022 (IDT)תגובה

עזרה/ייעוץ

[עריכת קוד מקור]

היי מה קורה? החונך שלי ייעץ לי לפנות אלייך (לאחר שפניתי אליו בנושא) מאחר ואתה מתעסק בנושאים עליהם אני כותב לרוב (זכויות להט"ב) ולכן רציתי לבקש ממך עזרה/ייעוץ בעניין. לפני זמן מה (אחרי שלא ערכתי/נכנסתי לויקיפדיה עד עכשיו) העירו לי שהעריכות שלי (מהערכים באנגלית לעברית) כוללות בעיית תרגמת ושאני אעבור עליהן (מה שעשיתי) ורציתי לבקש ממך אם תוכל לבדוק את העריכות שלי ולראות אם יש בהן בעיה כלשהי בכתיבה שלהן ואם כן מה היא כדי שאני אוכל לחזור לערוך מבלי בעיות מצד עורכים אחרים (אם כי יש לציין שבעבר ערכתי ממשתמשים אחרים במשך שנים אשר הפכו לאחרים עם הזמן ולא היו בעיות לאף עורך עם הכתיבה שלי אלא להפך רק קיבלתי ביקורות משבחות ועיטורים). תודה :) CasperGhost1 - שיחה 16:01, 15 ביולי 2022 (IDT)תגובה

אני ממש לא מתחייב. אני עסוק מאוד בתקופה הקרובה. ומעדיף לערוך בשקט ובשלווה. אשתדל לבדוק את עריכותך בכל מקרה. BAswim - שיחה 12:17, 16 ביולי 2022 (IDT)תגובה
אוקי, תודה רבה :) CasperGhost1 - שיחה 10:18, 17 ביולי 2022 (IDT)תגובה

מחיקת כתבה בעיתון

[עריכת קוד מקור]

שלום,

זה לא נורא־נורא חשוב, אבל מה בדיוק היסוד למחיקה הזאת? האם יש מדיניות כתובה שאומרת במפורש שצריך „מקורות רשמיים” ולא כתבות בעיתון? אמיר א׳ אהרוני - שיחה 10:41, 7 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

היי אמיר א׳ אהרוני. אין. לצורך העניין גם אנחנו כצופים בשידור מהווים מקור מהימן כמו אותה כתבה בעיתון והכתיבה שלנו בערך בויקיפדיה לא פחות מהימנה. אם אנחנו רוצים להיות מקצועיים בכתיבת ערכים בויקיפדיה, יש לתת כאסמכתה את הנתונים מהאתר הרשמי, או מהשידור הטלויזיוני שבנוסף הוא גם ויזואלי. לתת כאסמכתה לכתבה בעיתון של עיתונאי שצפה בשידור טלוויזיה כמו כולנו ומשם לקח את המידע או שהיה קצת יותר מקצועי ולקח את הנתונים מהאתר הרשמי, זה ממש לא רציני. אני משתמש בכתבות בעיתון כאסמכתה, כשמדובר באירוע מהעבר ואין לי אתר רשמי לקשר אליו או סרטון טלוויזיוני. לגבי הכתבה הספציפית היא נכתבה באתר הרשמי של אליפות העולם אבל היא באנגלית ולא יותר טובה מכתבה בעברית באתר ישראלי. אפשר להוסיף אותה כקישור חיצוני אך בעיני זה ממש מיותר והיא לא מוסיפה שום דבר שלא נכתב. BAswim - שיחה 12:16, 7 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
זאת פרקטיקה מוזרה מאוד. כתבה בעיתון לא זהה לצפייה בטלוויזיה. כתבה בעיתון עברה עריכה והתפרסמה במקום שאפשר לקוות שיהיה קבוע. מה שקורה עכשיו כתוצאה מהשחזור שלך הוא שאין מקור בכלל. אז מה ההבדל בין זה לבין אירוע מהעבר? בעוד שנה זה יהיה אירוע מהעבר, אבל יהיה קשה יותר למצוא מקורות. אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:16, 7 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
אמיר א׳ אהרוני לבקשתך ולמען הדורות הבאים, הכנסתי את המקור הרשמי של אליפות עולם עם התוצאות המלאות כולל מוקדמות וחצי גמר. הכוונה שלי לאירוע המהעבר לא לאירועים בשני העשורים האחרונים אלא בתקופה שלפני עידן האינטרנט, שנות ה-90 ולפני כן. BAswim - שיחה 15:33, 7 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
תודה. אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:41, 7 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "התפתחות שיא העולם במשחה ל-100 מטר חזה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:08, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

אליפות ישראל באתלטיקה 1982

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "אליפות ישראל באתלטיקה 1982" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:41, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "התפתחות שיא העולם במשחה ל-200 מטר גב" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:49, 21 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

גם בהתפתחות שיא העולם במשחה ל-200 מטר פרפר. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 23:26, 22 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
הייתי בחופשה זה יטופל BAswim - שיחה 13:06, 25 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
מזכיר את הערכים הללו ובפסקאות מעלה שוב. וכן את התפתחות שיא העולם במשחה ל-200 מטר חזה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:30, 2 בינואר 2023 (IST)תגובה
מזכיר שוב. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 00:27, 27 בינואר 2023 (IST)תגובה

שלום וברכה

[עריכת קוד מקור]

שלום לך :) קודם כל אני שמח שהסכמת ואף נתמכת בטיעוניי לגבי פרשת האונס הקבוצתי בזיקים זה מוכיח שאנשים עם דעות שונות יכולים להסכים.
אין ספק שאני ואתה שונים בדעותינו אולם כדי למנוע מלחמות מיותרות (כמו שקורא עם איתמרשפר היקר) אני רוצה להבהיר את עמדותיי:
כמו כל אדם אין ספק שדעותיי האישיות משפיעות ומעצבות את עולמי אולם אין לראות בדעתי (אם תכנס לדף שלי אתה תבין) מלחמה כנגד משהו פרטי חלילה, אלא דעה אישית שהיא מתנגדת לדרך שאינה מקובלת עליי, אולם אני אוהב אדם ובטח שאני אוהב כל יהודי באשר הוא שם.
ברוב הדברים מספיק שכל ישר אולם ישנם דברים שגם המצפון מתערב וזה ממש בסדר אולם באופן אישי פניי לשלום ואני מקווה שגם פניך
נתראה בשמחות מר נוסטלגיה - שיחה 01:17, 30 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

עוגייה בשבילך!

[עריכת קוד מקור]
תודה על התרומה לערך עמנואל הכטלינגר Hila Livne - שיחה 09:19, 6 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

מיקום תגובה שגוי

[עריכת קוד מקור]

שלום, בשיחה:מפלגת נעם כתבת תגובה באמצע התגובה שלי. חלק מדברי כך אינם נראים כדברי נא העבר את התגובה אל מחוץ לתגובה שלי. אשמח לתיוג לצורך המשך הדיון על הניסוח ההוגן ביותר שם, מאמין שתוכל לעזור בזה. Yyy774 - שיחה 08:13, 26 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

Yyy774, צודק לא שמתי לב, כי כתבת את הטקסט בכמה שורות ולא כפיסקה אחת. אתקן.BAswim - שיחה 12:42, 26 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

ההחלטה הברזילאית

[עריכת קוד מקור]

האם תהיה מעוניין לחוות דעתך בעד/נגד איחוד הערכים? יוניון ג'ק - שיחה 20:58, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

יוניון ג'ק לאחד ערך זה אם איזה ערך? BAswim - שיחה 21:42, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
הצהרת האו"ם בדבר נטייה מינית וזהות מגדרית. יוניון ג'ק - שיחה 20:44, 14 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
יוניון ג'ק בגדול רוב המידע על ההחלטה הברזילאית קיים כבר בערך. ממליץ להרחיב בערך על הצהרת האו"ם בדבר נטייה מינית וזהות מגדרית. כערך עצמאי זה מיותר. BAswim - שיחה 20:53, 14 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
כתבתי בדף השיחה של הערך נימוקים מדוע זה לא מיותר. יוניון ג'ק - שיחה 20:55, 14 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

הרב ריטס

[עריכת קוד מקור]

אמנם אני בעל ידע רב במוזיקה, שפות ותרבות פופולרית, אך רפואה אינה התחום שלי. אשמח אם תעזור לי לנסח את הצהרת היחצ"ן של ריטס (לאחר שזה נפטר). תרגמתי אותה בערך, אך טרם נתקלתי במונח Pneumocystis pneumonia (PCP) וכיצד יש לכנות אותו בעברית. תודה מראש. Hello513 - שיחה 16:56, 24 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

Hello513 אין למחלה זו שם בעברית, פנוימוציסטיס קריני (pneumocystis carinii, PCP). הייתי כותב דלקת ריאות ובסוגריים את המונח באנגלית עם קישור אליו. BAswim - שיחה 21:57, 24 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

אליפות ישראל באתלטיקה 1982

[עריכת קוד מקור]

שלום

הערך לא נערך קרוב לשנה. יש קושי למצוא נתונים או שכחת? דוד55 - שיחה 08:28, 16 באפריל 2023 (IDT)תגובה

דוד55 צודק, תודה על התזכורת. שכחתי ממנו. יטופל בקרוב. BAswim - שיחה 21:07, 18 באפריל 2023 (IDT)תגובה

אליפות ישראל באתלטיקה 2023

[עריכת קוד מקור]

אני בדרך לשם. שליח ויקיפדיה לאליפות מטעם עצמי. --ריהטא - שיחה 15:24, 31 ביולי 2023 (IDT)תגובה

איזה כייף לך. מקנא בך. אני נאלצתי להיות בעבודה. מקווה שתביא צילומים יפים של האתלטים שלנו. BAswim - שיחה 21:25, 31 ביולי 2023 (IDT)תגובה

צפריר מינצר

[עריכת קוד מקור]

אהלן.

במקרה לגמרי נפלתי על הערך הזה, ושמתי לב שהוא סובל מהשחתות חוזרות ונשנות לאורך שנים. נראה שמינצר מורה בבית ספר כלשהו, ויש תלמידים שחושבים שזה נורא נורא מצחיק להשחית את הערך על המורה שלהם.

ביקשתי הגנה עליו, אבל ברור לעין שבמשך הזמן לא מעט השחתות חמקו מתחת לרדאר, והן עדיין בערך. תיקנתי כמה בולטות (למשל, תיאור הערך בוויקינתונים היה "אתלט ישראלי ודוגמן צמרת לשעבר" -חה חה חה נורא מצחיק.

אם לא קשה לך, עבור בבקשה על הערך מתחילתו ועד סופו, ונקה ככל יכולתך את ההשחתות שנשארו בו (ובאחריות - נשארו).

רוב תודה - קיפודנחש 02:02, 1 ביוני 2023 (IDT)תגובה

קיפודנחש במהלך השנים ראיתי המון השחתות שתיקנתי. תודה מראש. מצאתי עוד שניים שנעלמו מתחת לרדאר: "בהדרכתו של דני דין" ו "תחרויות האתלטיקה של ספורט בנק הפועלים שנערכו בקפפנברג שבאוסטריה". . הרבה יצירתיות. BAswim - שיחה 11:11, 1 ביוני 2023 (IDT)תגובה
בזכות השיחה הזו הרחבתי את הערך והוספתי קישורים חיצוניים. BAswim - שיחה 12:37, 1 ביוני 2023 (IDT)תגובה

דיון מלוכלך

[עריכת קוד מקור]

היו לי השתתפויות בדפי שיחות, אבל אף אחת מהן לא הייתה מלוכלכת ומעוותת כמו שלך. אתה מציג דפים שאתה כתבת כעובדות לאיך אחרים כותבים. אתה יודע בעצמך שאף אחד חוץ ממך לא כותב את רשימות הזוכים בסדר הזה. אף אחד. באף ענף, באף שפה. אז להציג ראיות בדוגמת ערכים שאתה עצמך כתבת? זה עלוב. אבל זה כנראה מי שאתה. הערכים על תחרויות שונות ימשיכו להיכתב על ידי ועל ידי משתמשים אחרים כפי שנהוג בכל ערך של תחרות ספורט. יום טוב--IdahoUS - שיחה 11:57, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

התלבטתי אם להגיב למילים הרעות והאלימות שכתבת כאן. בחרתי לענות לך עניינית ובלי לרדת לשיח הנמוך שהתחלת גם כאן וגם בדף, אותי כינית "משתמש נודניק". אתייחס רק לעובדות.
את הערך המדובר יצר וכתב משתמש:CLalgo, באופן הבא, ג'ודוקא נשים לפני לפני ג'ודוקא גברים. כיבדתי את עריכתו בניגוד אליך.
בתחילת השיחה שאותה אני פתחתי, לא ענית על אף עובדה שכתבתי אלא זלזלת בדברים בכל שלב, "טענות מגוחכות". בשום שלב לא הכחשתי שאני כתבתי מאות ערכים באופן הזה, להיפך כתבתי פרוט מלא ומדוייק בשיחה. עשרות עורכים השתתפו בעריכת מאות הערכים שיצרתי וזה לא הפריע לאף אחד!
באף שפה? אז כפרנקופון שכמעט כל משפחתו חיה בצרפת, בצרפתית שדוברים אותה כרבע מיליארד אנשים, זה בכלל לא כמו שאתה אומר באף שפה.... להיפך. אז הנה הערך המקביל בצרפתית:
Championnats du monde de judo 2023
ובכך גם בשנים הקודמות:
Championnats du monde de judo 2022,
Championnats du monde de judo 2021,
Championnats du monde de judo 2019,
Championnats du monde de judo 2018
וכו'....

שיהיה לך יום טוב.

BAswim - שיחה 14:16, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

לט"ביות

[עריכת קוד מקור]

למרות שאתה צודק, שינוי שם של קטגוריה שנמצאת בכל כך הרבה ערכים מצריך דיון קודם. האם יש לשנות גם להט"בים? פתח בבקשה דיון מסודר. התו השמיניהבה נשוחח 12:12, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

התו השמיני עשיתי תיקון של מרבים הערכים הרלוונטיים ואני לקראת סיום. בעבר מישהו.י עשה קטגוריות ללא מחשבה. בעצמי לא שמתי לב לכך. אתמול בערב, קלטתי שזה ממש לא נכון. גם אתה מבין שזה הדבר הנכון לעשות. מדובר בנשים המזדהות כלסביות או/ו ביסקואליות או/ו טרנסיות ולכן אינן יכולות להיות בשום צורה שהיא הומוסקסואלים או בקיצור הן רק, לט"ב. נעשתה טעות שיש לתקן אותה זה הכל. דיון מיותר. אם בעיניך זה ממש חשוב, אז אתה מוזמן לפתוח דיון שכזה ואשמח אם תעדכן אותי. בקטגוריות שיש בהם גברים צריך להשאיר להט"ב - ראשי תיבות של לסביות, הומוסקסואלים, טרנסג'דרים/יות וביסקסואלים/יות. פשוט וברור. BAswim - שיחה 12:24, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
זה אתה זה שצריך לפתוח את הדיון, לא אני, אני לא עשיתי את השינוי. אם יש בקטגוריה רק גברים, למה לא לכתוב הט"ב? התו השמיניהבה נשוחח 13:29, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
התו השמיני מאחר ובשפה העברית לשון רבים מתייחס גם לנשים אז תחת קטגוריות להט"ב (לדוגמא משוררים/ספורטאים/עיתונאים/פוליטקאים להט"ב) יכולות להיכלל גם נשים. BAswim - שיחה 12:33, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
התו השמיני אתה לא קראת עד הסוף את מה שכתבתי. בקטגוריות להט"ב ישנן גם נשים לדוגמא קטגוריה:להט"בים ישראלים לכן זה בסדר גמור ולא צריך להיות הט"ב. אני סיימתי עם העברה. אני לא מבין איזה דיון אתה רוצה שאעשה ואיפה? לי זה ניראה כמו לסרבל ללא צורך. במיוחד שאתה לגמרי מסכים איתי. BAswim - שיחה 14:40, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
זה שאני מסכים איתך או לא זה לא רלוונטי. עשית שינוי שהתבטא במאות (אלפי?) ערכים בלי לקיים דיון קודם, לפחות תקיים דיון אחרי. פתח דיון במזנון, שתף את הקהילה שעשית X, ובקש לשמוע את דעתם. התו השמיניהבה נשוחח 15:27, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה! התו השמיניהבה נשוחח 16:00, 14 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
נצל"ש. היי, BAswim. לדעתי כדאי שתכיר את Cat-a-lot. כי ממש ריחמתי עליך היום כשעברתי על רשימת המעקב שלי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:05, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

סיוע לעורכת חדשה

[עריכת קוד מקור]

הי

אני עורכת די חדשה וכתבתי טיוטה לערך על מאמן גלישת הרוח גור שטיינברג. קיבלתי עליו פידבקים מעורך מנוסה, אבל קיבלתי המלצה להתייעץ גם איתך לפני שנעביר אותו למרחב הערכים. אשמח להערות אם תוכל. תודה!

טיוטה:גור שטיינברג BLKW - שיחה 18:31, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

תודה על כתיבת הערך החשוב. בהחלט זכאי לערך. BAswim - שיחה 20:55, 24 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אפשר להעביר למרחב הערכים. BAswim - שיחה 21:03, 24 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
מעולה, תודה רבה! BLKW - שיחה 22:22, 24 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
שוב אני. אשמח להערות גם על הערך הזה (נכתב בעקבות זכייתה היום):
טיוטה:רבקה באייך
לגבי תאריך הלידה, המקור היחיד שמצאתי הוא זה: https://sv.wikipedia.org/wiki/Rivka_Bayech BLKW - שיחה 22:14, 26 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אסייע בכתיבת הערך. BAswim - שיחה 22:22, 26 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה! BLKW - שיחה 22:24, 26 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה על העדכונים בערך. ממליץ לשנות דברים נוספים לפני ההעברה למרחב הערכים? BLKW - שיחה 21:22, 27 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

אסתר רות שחמורוב

[עריכת קוד מקור]

האם יהיה נכון לכתוב ששחמורוב גם כיום היא האתלטית הישראלית הגדולה ביותר שנולדה בישראל? HofEz96 - שיחה 16:30, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

אני לא אוהב את ההגדרה הזו בכלל. פרט טריוויה שאינו רלוונטי ולא חשוב. BAswim - שיחה 20:32, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אני שואל את זה לא סתם. תסתכל על כל ארבעת המדליסטים של ישראל באליפות העולם באתלטיקה. מה משותף לכולם? הם לא קיבלו את הבסיס האתלטי שלהם כאן, אלא במקומות אחרים. רות שחמורוב היא היחידה שאני מכיר, שנולדה וגדלה כאן והגיעה להישגים משמעותיים באתלטיקה הקלה. אני לא בטוח בזה, לכן אני שואל אותך לפני שהייתי מכניס את זה לערך עליה. --HofEz96 - שיחה 23:54, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
הפומפוזיות הזו (השוואות מי הכי טוב/ה) מתאימה למשחקי הספורט כמו כדורגל וכדורסל ולא לספורט אמיתי כמו אתלטיקה ובינה ובין "עובדה" אין כלום. זה מתאים לעיתון ולא לאנציקלופדיה, זה מימד שיווקי/פרסומי/כלכלי ולא מדעי. הנסיון להשוות בין ענפים כל כך שונים, שנמדדים בכלים ופרמטרים שונים, בתקופות כל כך שונות הוא זה שמבהיר שה"עובדה" שאתה כל כך רוצה לציין אינה עובדה כלל. חוץ מזה "העובדה" שאתה מציין אינה נכונה בעליל. לונה צ'מטאי-סלפטר החלה להתאמן בריצה רק בישראל ולא קיבלה שום בסיס אימוני ולא זכתה בשום הישג כל שהוא בארץ מולדתה. מארו טפרי עלה לישראל בגיל 14 והחל להתאמן בריצות למרחקים ארוכים רק לאחר שעבר לכפר הנוער בן שמן. דבר נוסף מה שעושה ספורטאי-על לכזה, זה הכישרון שלו ולא המדינה ממנה הוא בא. 46 מדינות זכו במדליה באליפות עולם זו. ויש כאלה שלא זכו ועדיין הם מדינות מפוארות בספורטאי על. הידע המקצועי נמצא בכל מקום. מאמנים מעולים יש בכל מקום. וכיום הרבה יותר קשה להצליח מאשר בשנות ה-70, לפני חמישים שנה. BAswim - שיחה 21:33, 29 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אני חוזר לדיון. דווקא באתלטיקה ענף בו כל תוצאה נמדדת ויש מיקומים מסודרים. קל לדעת מי הכי טוב ומי לא. וכיום קל הרבה יותר להצליח מאשר בעבר כאשר שלטו בספורט הרמאים מהגוש הוקמוניסטי. ואתה יודע שבסוף התשתית בה גדל ספורטאי בסופו של דבר קובע ולא הכישרון. אדם ממוצא מערב אפריקאי שגדל והתאמן באירופה ובארצות הברית ואפילו באיים הקאריביים, יגיע להשיגים יותר טובים באתלטיקה מאשר אנשים שחיים במערב אפריקה. --HofEz96שיחה 18:06, 31 ביולי 2024 (IDT)תגובה
"ואתה יודע"? אל תכניס לי דברים לפה. אני ממש, אבל ממש לא מסכים איתך. לא מסכים לחלוטין עם אף משפט שכתבת. דיון מיותר רדוד וללא מקורות איכותיים. די! BAswimשיחה 23:32, 31 ביולי 2024 (IDT)תגובה

מודה לך על עריכת הערך ליגת האומות לנשים בכדורעף, אשמח אם תוכל לבצע את אותם העירוכות גם בערך המקביל ליגת האומות לגברים בכדורעף.
תודה מראש. Gross2killer - שיחה - 🏐 כדורעף 🏐 10:22, 29 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

מדליית זהב עבורך!

[עריכת קוד מקור]
מזמן לא אמרתי לך אז אני אומר: כל הכבוד על תרומתך הרבה והפוריה לוויקיפדיה. Danny-w - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 12:14, 18 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
תודה. מרגש. Danny-wBAswim - שיחה 01:43, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אני מצטרף לדברי דני, וגם רציתי להציע לך לשקול האם יש הצדקה לכתוב כעת ערך על השחיינית יעל נרודיצקי שנפטרה לאחרונה, וזכתה בין השאר במדליית ארד באליפות ישראל ב-50 מטר חזה ב-2012 אגסי - שיחההאם הצלבתם מידע2? 17:56, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
חשבתי על זה ואני מתלבט לכיוון החיובי. בטח לא עכשיו כדי שלא יגידו שהערך נכתב בגלל שנפטרה. היא גם זכתה במדליית כסף באליפות החורף של ישראל. BAswim - שיחה 20:21, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
מעולה. אגב, אני דווקא חושב שזו מחווה יפה לכתוב ערך סמוך לאחר הפטירה, שגם זוכה לחשיפה בעמוד הראשי של ויקיפדיה, אבל גם בסדר גמור לכתוב את הערך מאוחר יותר. אגסי - שיחההאם הצלבתם מידע2? 20:26, 19 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

היי BAswim

[עריכת קוד מקור]

היי BAswim. האם תהיה מעוניין להגיב לדיון זה? תודה מראש, יוניון ג'ק - שיחה 19:09, 29 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

שומה אונו

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "שומה אונו" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, דוד55 - שיחה 11:41, 1 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

תודה. BAswim - שיחה 12:50, 1 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

ליאור כהן

[עריכת קוד מקור]

הערך על ליאור כהן זקוק לעריכה, יש שם בלגאן. נוסף שם מידע ללא מקורות, ממש היום מעורך חדש. רשמת בעבר שאתה חבר שלו ומכיר אותו, אולי כדאי לערוך את הערך? לוודא כי המידע שם אמין ואולי לסדר לפי שנים Hila Livne - שיחה 11:10, 14 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

עוד לא שוחחתי איתו. אני מניח שליאור עדכן את הערך הודותיו. זה מידע שרק הוא יודע וחשוב לו. גם שם העורך הוא Liorizzzz, בעבר ערך בשם הבמה שלו KiaraDuple ו-Kiaraduple1984 המידע נכון. את גם מוזמנת לערוך את הערך לפי איך שאת מבינה. אשוחח איתו שיהיה סימוכין למידע (שולח הודעת וואטסאפ). BAswim - שיחה 11:45, 14 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

שלום BAswim,
אני סבור שההתבטאות שלך בתגובה ל-Idoc07 בהצבעת המחיקה הייתה מעט לא נעימה, ולכן הסתרתי אותה. בתור משתמש שמאוד מעריך אותך אני מבקש שתימנע מתגובות כאלה להבא, שכן הן עלולות להתפרש כעוקצניות.
בברכה, כובש המלפפוניםשיחה 15:13, 20 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

כובש המלפפונים מכבד את החלטתך. יחד עם זאת הביקורת שלי מדוייקת ונכונה. אוי אוי הילד נפגע. לא קיבל לייק אלא דיסלייק. החוסר יכולת הזו לקבל ביקורת קשה ונכונה ולהודות בטעות לאחר שהתנהל באופן נלוז. המבקר אשם לא הדברים ההזויים. היהירות הזו. הוא נפגע הוא הקורבן. הקטע הקטנטן הזה שופך אור גדול ומראה ענקית על החיים של כולנו בכל הרבדים. עצוב. BAswim (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 20:15, 20 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
נלוז? על מה יש לי להודות בטעות? על זה שנימקתי מדוע לדעתי הערך צריך להימחק? התוכל בבקשה להסביר לי מה שטויות בנימוק "סרט אחד לא מספיק"? עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ט' בטבת ה'תשפ"ד • 23:56, 20 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
עידו כהן מה אתה לא מצליח להבין, שהנימוק שנתת הוכיח התנהלות קשה אצלך. אתה כתבת סידרה ולא מדובר בסדרה אלא בסרט. הבדל שהוא ענק ודיון אחר, כי מדובר בסרט קאלט מהחשובים שנוצרו בישראל. זה שמחקת אח"כ לא מתקן את הטעות. אם היית מכיר את הסרט לא היית עושה את הטעות וברור שמותר לך לא להכיר את הסרט (במיוחד לנוכח העובדה שאתה איש צעיר) אבל אם היית קורא את הערך בעיון, לא היית עושה את הטעות וכותב סידרה. אם היית מתייחס להצבעה ברצינות לא היית עושה את הטעות. בחרת להראות כמה אתה גדול ויצאת קטן. מאחר ואתה נער רציני משכיל ותורם, קח את דברי הביקורת לתשומת ליבך ותתנהל בצניעות. אם אתה רוצה ללמוד מהאירוע אתן לך עצה. קח את האיש הזה (לא רק גם מקרים אחרים) ולאחר שהסברת לעצמך למה הוא לא זכאי לערך, תכתוב סיבות למה הוא כן זכאי לערך, בניגוד לעמדתך. ממליץ (גם לעצמי) לעשות תהליך זה בכל הצבעת מחיקה. מבחינתי הדיון הסתיים. BAswim - שיחה 10:10, 21 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אה, חשבתי שאמרת את מה שאמרת רק כי לא הסכמת איתי. אני אכן קראתי את כל הערך מתחילתו ועד סופו, פשוט התבלבלתי בכתיבת הנימוק וכתבתי בהתחלה "סדרה" במקום "סרט", קורה מדי פעם (דרך אגב, אכן לא הכרתי את הסרט, כנראה כי אני צעיר מדי). אני דווקא התייחסתי להצבעה ברצינות. אפילו בדקתי באתר "אישים" אם הוא שיחק בעוד סרטים וסדרות וגיליתי שלא. אפילו קראתי את נימוקי האחרים. שני הצדדים העלו טענות יפות, אך השתכנעתי יותר מנימוקי התומכים במחיקה.
להבא, אם יש לך ביקורת לתת, אני מציע לך לנסח את הביקורת בצורה ברורה יותר ושאינה תוקפנית. יום טוב, עידו כהןדברו איתיאיך אני עורך? • ט' בטבת ה'תשפ"ד • 13:17, 21 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

Chi Mai

[עריכת קוד מקור]

היי ברק,
ההגייה באיטלקית היא "קי מאי", לא צ'י מאי. אלדדשיחה 13:56, 6 בינואר 2024 (IST)תגובה

תודה. לא שמתי לב. BAswim - שיחה 13:57, 6 בינואר 2024 (IST)תגובה
Eldad אתמול ראיתי את סרט התעודה "אניו". סרט שחובה לראות למי שאוהב את המוזיקה שלו. לראות רק בקולנוע ולא הטלוויזיה. כאחד ששנים אוהב את פס הקול שלו, מקשיב בניסעות ברכב. ממליץ בחום על הסרט. זה עורר בי להרחיב את הערך עליו ולכתוב על יצירה הזו שלו. BAswim - שיחה 14:03, 6 בינואר 2024 (IST)תגובה
כל הכבוד. גם אני מת על המוזיקה שלו, והקשבתי כמה פעמים, מהמחשב, לכל מיני סרטוני יוטיוב עם רבים מקטעי המוזיקה שהוא כתב לסרטים (לפעמים אני מקשיב תוך כדי תרגום בעבודה שלי). מוזיקה מהפנטת, לדעתי. אשתדל לראות את סרט התעודה שלו. תודה רבה על ההמלצה! אלדדשיחה 14:26, 6 בינואר 2024 (IST)תגובה
Eldad ממש. כל מילה שלך בסלע ככה גם אני. לרוע מזלו הוא לא זכה בחייו לתהילה הגדולה ביותר שהגיעה לו, אולי בגלל שאינו אמריקאי ,אבל אולי בגלל זה הוא זכה ליצור מוזיקה שמיימית. BAswim - שיחה 14:28, 6 בינואר 2024 (IST)תגובה

תודה!

[עריכת קוד מקור]

לא יודע אם אמרתי לך אי פעם, אבל רוצה להודות לך על העבודה האדירה שאתה עושה כבר במשך שנים, בפרט בשני תחומים שאני מאוד אוהב, שחייה ואתלטיקה! מעריך מאוד! Alex 121 Alex - שיחה 17:57, 5 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תודה. אהבה זו אהבה. גם אצלי. BAswim - שיחה 22:49, 5 בפברואר 2024 (IST)תגובה

קטרזינה וואסיק

[עריכת קוד מקור]

היי ברק,
שם הערך שגוי לחלוטין. צריך לתקן לכתיב הבא: קטז'ינה ואסיק, ואת הכינוי שלה, Kasia, לתקן ל"קאשה" (לא קאסיה). בפולנית הוגים את השם כאילו נכתב Katazhina. שם המשפחה הוא לא כמו ב-W באנגלית, אלא כמו ב-V, ואסיק. אלדדשיחה 09:34, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תודה. יתוקן. BAswim - שיחה 09:35, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
תוספת מאוחרת, כי הצצתי שוב בשם המקורי שלה, בפולנית: אני לא יודע איך הוגים בעולם, אבל לפי הפולנית, צריך לתקן גם את שם המשפחה: ואסיצק. ברור שדוברי אנגלית יהגו ואסיק, אבל אם היא פולנייה, אז ואסיצק (בהנחה שהיא הוגה את שמה בפולנית). אלדדשיחה 09:36, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
שם המשפחה הוא מנישואיה. היא חיה בארצות הברית עם בן הזוג שלה. אז כניראה שזה ואסיק. BAswim - שיחה 09:42, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

Eldad כניראה שם החיבה שלה הוא קסיה כאמריקאית. אני מציע שתעשה ברור נוסף כי היא חיה הרבה שנים בארצות הנברית. BAswim - שיחה 09:45, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

אם היא חיה בארצות הברית, ולא בפולין, אז תיקח את כל מה שכתבתי לעיל בערבון מוגבל. צריך פשוט לבדוק (אם בא לך) איך היא הוגה את שמה, למשל, בסרטונים ביוטיוב. סביר להניח שהאמריקנים סירסו את שמה, ואם כך, אין צורך לתקן להגייה הפולנית, כפי שהצעתי. אלדדשיחה 09:47, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
Eldad משנת 2010 היא מתגוררת בארצות הברית (14 שנים) ושם למדה במכללות ואח"כ התחתנה עם מתיו וואסיק האמריקאי. BAswim - שיחה 09:58, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
אני נוטה להעריך שבארצות הברית קוראים לה לא קטרזינה, אלא בשם אחר. אבל אין לי כרגע פנאי לבדוק בסרטונים איך הוגים את שמה. אלדדשיחה 09:59, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
Eldad בתחרות האמריקאית של TYR קוראים לה קטרזינה וואסיק, היא ניצחה, ראה ב 1:00. האמריקאים משתלטים ומשבשים כמו שרק הם יודעים. אני הייתי משאיר את השם כמו שהוא. BAswim - שיחה 10:06, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
מעולה, תודה רבה. הקשבתי, בדקה 1:02, הוא אומר משהו שנשמע קטז'ינה (כמו שצריך להגיד בפולנית). אלדדשיחה 10:44, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
אתה יכול להריץ כמה פעמים, ולשמוע כל פעם, בערך בדקה 1:01, ותראה שזה די דומה לקטז'ינה. אלדדשיחה 10:45, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

מזל טוב ליום הולדתך

[עריכת קוד מקור]

מזל טוב ליום הולדתך ברק. יום הולדת שמח! , דני Danny-w - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 14:48, 22 בפברואר 2024 (IST)תגובה

שווארמת יומולדת בשבילך!

[עריכת קוד מקור]
באסויים יקר, יום הולדת שמח!! המשך כך ביצירה פוריה ומעניינת ובהובלת תחום הספורט בויקיפדיה! איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - "אין לי צורך בהיפותזה הזאת" - 21:09, 22 בפברואר 2024 (IST)תגובה
יום הולדת שמח! בתאבון. נריה - 💬 - 21:11, 22 בפברואר 2024 (IST)תגובה

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "התפתחות שיא העולם במשחה ל-100 מטר חזה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, דוד55שיחה 14:26, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה

כוכב חרוץ!

[עריכת קוד מקור]
כוכב החריצות
BAswim, כל הכבוד על עריכותיך - גם פוריות וגם מדויקות. יישר כוח Danny-w - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 11:46, 30 במרץ 2024 (IDT)תגובה

תודה. BAswimשיחה 13:17, 30 במרץ 2024 (IDT)תגובה

פיסול חוצות במודיעין-מכבים-רעות

[עריכת קוד מקור]

היי. אני רוצה להודות לך על תמיכתך האקטיבית בשימור הערך ועל תרומתך לשיפורו. חן חן! McKabyשיחה 23:53, 1 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תודה. תודה לך על צילום התמונות היפות. BAswimשיחה 08:55, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה
BAswim, אגב, מצאתי דף וויקיפדי בנושא, אבל לא כל כך ברור מה הסטטוס שלו (נראה כמו טיוטה, אבל לא טיוטה): ויקיפדיה:אמנות במרחב הציבורי McKabyשיחה 10:37, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה
מדהים. אין לי מושג מה זה הדף הזה. מציע לברר עם מפעילים. אשמח לעדכון. BAswimשיחה 10:40, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תיקונים בערך מועדון הספורט מכבי ליטא

[עריכת קוד מקור]

תודה על התיקונים בערך מועדון הספורט מכבי ליטא שגרמו לערך להיות מדויק יותר. יחד עם זאת אני רוצה להפנות את תשומת לבך להבדל בין "בתקופת" ו"במהלך": בתקופת ובמהלך שניהם תארי פועל המציינים זמן, אך יש ביניהם הבדל: בתקופת - פירושו שהפעולה מתרחשת בפרק זמן שתאריכי התחלתו וסופו ידועים לקורא: בתקופת לימודיו באוניברסיטה  – בין השנים  X ו-Y שהן ידועות. וגם בתקופת המקרא, בתקופת הפסילה במהלך – הפעולה (בדרך כלל פעולה מתמשכת) מתרחשת תוך פרק הזמן בו מתרחשת פעולה אחרת (במקביל לפעולה אחרת): הוא ישן במהלך ההרצאה, תקבל תשובה במהלך הימים הקרובים, ואפשר גם במהלך תקופת הפסח לא אוכלים חמץ. לכן נכון לומר "המועדון נסגר בתקופת השואה" ולא במהלך השואה, אך אפשר לומר "פעילות המועדות נמשכה במהלך השואה", "הצלת יהודים במהלך השואה". Ilanaglשיחה 16:13, 17 באפריל 2024 (IDT)תגובה

א. תודה על הארה שאני לגמרי מסכים איתה, אך יש לי בעייה גדולה עם, "בתקופת השואה" (תקופה ארוכה למדי, כ-11 שנים) כי הקורא הממוצע, בהחלט יכול לחשוב שעם פרוץ השואה/בתחילתה המועדון חדל מלהתקיים, מה שאינו נכון כלל ועיקר והקורא לא יבחין שלמעשה הספורטאים עשו הכל כדי להתאמן ולהתחרות כמה שרק יכלו שזה בעייני דבר גדול. לכן, כל כך חשוב למצוא תאריכים ולדייק את הסוגיה הזו. ב. אני מציע שניקרא לויקיפדים נוספים להחוות דעה ולכן, אנימעביר את הדיון הזה לדף השיחה של הערך שם מקומו. זה לא ויכוח בין שנינו, אלא שייך לקהילה כולה. ב. אין צורך בהבלטות כל כך רבות, יש בהן מידה של תוקפנות ואלימות, כלפיי וזה לא יתקבל בדף שיחה שלי. ג. כנ"ל לגבי שורות הרווח, שניפחו את הפיסקה שלא לצורך, זה בכלל לא מקובל עלי. BAswimשיחה 01:13, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תעביר את זה הלאה!

[עריכת קוד מקור]
תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על כתיבת עשרות ערכים על ספורטאים, ועל החזקת התחום הזה כמעט לבדך באתר. כל הכבוד!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה3|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 16:26, 21 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תודה רבה. BAswimשיחה 21:01, 21 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תבנית בקרת זהויות

[עריכת קוד מקור]

היי BAswim,

ראיתי שהוספת את התבנית {{בקרת זהויות}} לערך/ערכים שכתבת. התבנית שואבת מזהי בקרת זהויות מוויקינתונים אם יש כאלה כמובן. אם אין מזהים כאלה אז היא לא מופיעה כלל ולפיכך היא מיותר ואין להוסיף אותה. כל פעם שתווסת תבנית כזו ללא צורך היא מופיעה בקטגוריה:בקרת זהויות עם 0 פריטים - קטגוריית מעקב. אשמח אם לא תוסיף את התבנית ללא צורך. Geageaשיחה 01:44, 28 באפריל 2024 (IDT)תגובה

Geagea או קיי. לא תכננתי ולא שמתי לב ששמתי אותה. כמו שראית כתבתי הרבה ערכי אישים בימים האחרונים. מתי כן לשים תבנית כזו? BAswimשיחה 10:24, 28 באפריל 2024 (IDT)תגובה
לשים אתה רק אם יש מזהי בקרת זהויות בוויקינתונים. אתה יכול גם להוסיף את התבנית, לעשות תצוגה מקדימה ולראות אם מופיעה תבנית. הסרתי את התבנית מהערך [[מקס קאהן]. Geageaשיחה 23:56, 2 במאי 2024 (IDT)תגובה

הזמנה

[עריכת קוד מקור]
שלום BAswim,
אנו פונות אליך בעקבות חברותך במועדון 51%. נשמח להזמין אותך להשתתף בתחרות כתיבה על נשים - מקצרמרת למובחרת שמתקיימת בימים אלו. התחרות היא תחרות בת של תחרות "מקצרמר למובחר". לזוכי התחרות יוענקו פרסים שימומנו בידי ויקימדיה ישראל, כמתואר בדף התחרות.

יהיה נהדר לראותך בין המשתתפים. לפרטים נוספים, כדאי להיכנס לדף התחרות.

בברכה, Funcs ו-Estyxxxxשיחה 00:16, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה. BAswimשיחה 00:18, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה

שאלה לפני פתיחת דיון חשיבות

[עריכת קוד מקור]

יש הבדל בין יונתן אטקס לנח הרץ (ש)? איילשיחה 21:11, 3 ביוני 2024 (IDT)תגובה

אינני מכיר את הסיפור של נח הרץ, גם לא את הערך עליו וגם לא השתתפתי בדיון על הערך. אם נמחק ערך אחד זה לא צריך לבוא על חשבון ערך אחר. כל סיפור עומד בפני עצמו ואף אחד אינו זהה לשני. BAswimשיחה 23:45, 3 ביוני 2024 (IDT)תגובה

הליגה הלאומית בכדורמים לנשים

[עריכת קוד מקור]

היי, פנה אלינו במזנון עורך יווני שרוצה לכתוב על הליגה הלאומית בכדורמים לנשים בישראל, ואני רוצה לעזור לו (הדיון הוא כרגע בדף השיחה שלי באנגלית). אני רואה שאין ערך על הליגה בישראל. האם היא בכלל קיימת? איך אפשר למצוא מקורות עליה? אודה לך מאוד על כל עזרה! פעמי-עליוןשיחה 01:35, 11 ביוני 2024 (IDT)תגובה

אתר איגוד הכדורמים בישראל. הליגה בהחלט קיימת. אלופת המדינה לשנת 2024 (מלפני שבועיים) היא הפועל יקנעם לאחר ניצחון על הפועל עמק הירדן במשחק שנערך באפיקים. גם מחיזקת הגביע לשנת 2024 היא יקנעם לאחר ניצחון במשחק הגמר על עמק הירדן בבריכה בוינגייט.BAswimשיחה 07:23, 11 ביוני 2024 (IDT)תגובה
מעולה, תודה! פעמי-עליוןשיחה 16:13, 11 ביוני 2024 (IDT)תגובה
האם אתה מכיר מקור גם להיסטוריה של הליגה? נראה שבאתר מוצגות רק השנים האחרונות. פעמי-עליוןשיחה 16:52, 11 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אברר עם רויטל גולסקא כהן, יו"ר איגוד הכדורמים בישראל, שהיא מכרה שלי. BAswimשיחה 16:54, 11 ביוני 2024 (IDT)תגובה
היי, האם הספקת לבדוק איתה? פעמי-עליוןשיחה 14:41, 1 ביולי 2024 (IDT)תגובה
כן, פניתי אליה והיא הפנתה אותי אל אסף, הדובר של איגוד הכדורמים בישראל. אשלח לך מייל עם הנייד שלו. BAswimשיחה 20:02, 1 ביולי 2024 (IDT)תגובה

משחקי הידידות 1984

[עריכת קוד מקור]

שלום, הערך החדש שכתבת הוא בן פחות מחודש. ככזה, אם אין בו מקורות יש להעביר אותו למרחב הטיוטה (ראה ויקיפדיה:העברה לטיוטה). האם תוכל בבקשה להוסיף לו הערות שוליים או קישורים חיצוניים כדי להימנע מכך? תודה, SigTifשיחה 19:41, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה

בקשר למחיקת העריכה

[עריכת קוד מקור]

מה לא היה טוב בעריכה שלי בערך של אורן סמדג'ה? Meinzedsשיחה 11:16, 21 ביוני 2024 (IDT)תגובה

Meinzeds המידע כבר הייה קיים בערך, זו הייתה כפילות. המידע הודות החייל סעדיה דרעי שנהרג אינו קשור לערך על אורן סמדג'ה. BAswimשיחה 11:21, 21 ביוני 2024 (IDT)תגובה

שאלה

[עריכת קוד מקור]

שלום! אני פונה עליך בעניין ערך שאני כותב על ראש מועצה. בקו"ח שששלח לי נכתב בין היתר שהשתתף בתחרות מר ישראל בפיתוח גוף פעמיים בשנת 97 ושנת 97 וב97 זכה בתואר מר ישראל ואלוף האלופים בפיתוח גוף. חיפשתי לכך מקור מהימן ולא מצאתי. ידוע לך היכן ניתן לאתר? שעה טובהשיחה 15:19, 21 ביולי 2024 (IDT)תגובה

בעיתונות המקוונת. אשמח לסייע, שלח לי את השם שלו. BAswimשיחה 21:54, 21 ביולי 2024 (IDT)תגובה
ובלי קשר שנות ה-90 זה הכי קשה כי לא היה אינטרנט והעיתונות המקוונת לא סרקו שת השנים הללו ובוודאי שנת 1997. ממליץ שישלח לך לבקשתך כתבות עיתון. כמה שיותר. BAswimשיחה 21:56, 21 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אני מתאר לעצמי שזה מורכב בשל מרחק השנים. אפנה גם אליו בתקווה שיהיה לו משהו שאוכל לבסס כמקור. שעה טובהשיחה 13:26, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה
שמו גמיל חיר במידה ותוכל לבדוק את זה אשמח. תודה! שעה טובהשיחה 13:23, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה

מליסה ג'פרסון

[עריכת קוד מקור]

תודה, ממש הקלת עליי בערך שלה. Orel121שיחה 10:34, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

אשמח לעזרתך בערך

[עריכת קוד מקור]

העליתי ערך חדש עמית אלור אשמח לכל עזרה בנושאים המקצועיים. תודה רבה Hila Livneשיחה 11:37, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

Hila Livne תודה רבה. הקדמת אותי. ממש תכננתי לכתוב את הערך. פתיח צריך להיות קצר וענייני ורק הדברים החשובים. BAswimשיחה 12:41, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
Hila Livne הערך כתוב ממש לא טוב. תירגמת אותו וחבל. הערכים באגלית לא טובים הם סיפורים של עיתון ולא כתובים מקצועית ועניינית. צריך להתמקד בעיקר ולהוריד את כל הפרטים הטפלים שלא צריכים להיות קיימים. יש יותר מידי קישורים חיצוניים שמעידים על פרטים חסרי חשיבות. BAswimשיחה 12:56, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
תודה על הביקורת, היה לי כן חשוב לתת את ההיבט הישראלי, מקרה שלה יש משמעות גם לרקע המשפחתי והחברתי ולא רק להישגיה בספורט Hila Livneשיחה 13:02, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@BAswim מוזמן להוריד כל מה שלא נראה לך לעניין, הייתי שמחה אם כן תשאיר את המידע שיעניין הקוראים הישראלים Hila Livneשיחה 13:02, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
עכשיו אני כותב את הערך על אבא שלה שתמיד רציתי ואיך שהוא שכחתי ממנו. עכשיו זה ממש הכרחי. BAswimשיחה 13:05, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

שלום, קטגוריה זו כוללת מס' קטגוריות משנה בסגנון "משתתפות אוסטרליות ...." וכו'. למה צריך מילה "משתתפות"? לדעתי מספיק "אוסטרליות באולימפיאדת..." (כנ"ל ליתר אולימפיאדות). דוד55שיחה 07:24, 29 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

יתכן ואתה צודק. זה נכון גם למגדר השני, כמו קטגוריה:משתתפים יפנים באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו (2016) ומדובר בסה"כ במאות קטגוריות. לא ניראה לי כזה חשוב ובעיקר מסורבל לשנות ועבודה מיותרת, בטח לא בשבילי. BAswimשיחה 18:52, 29 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
ברור שזה שייך ל-2 מגדרים ומדובר בקטגוריות רבות. כול שינוי גדול מתחיל מצעד קטן. למשל להתחיל עם פריז-2024 ששם יש לפי שעה קטגוריות אדומות רבות. לא ניתן לקבל החלטה על שינוי זה על סמך שיחתנו. אפנה למזנון. דוד55שיחה 07:01, 30 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

עוגייה בשבילך!

[עריכת קוד מקור]
ל-BAswim היקר, תודה רבה על כתיבת הערך ברוך וינד 🙏 מקף־עברישיחה 14:59, 4 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
תודה. BAswimשיחה 19:58, 4 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

ערך "פרס זיו"

[עריכת קוד מקור]

אני רוצה לברך אותך על הכנסת ערך חדש אודות פרס זיו. אני סקרן לדעת איך הגיע נושא עלום זה לידיעתך ומה הניע אותך לחקור אותו? גילוי נאות, אני נכדה של מייסדת העמותה צדק-מידות-מוסר. תודה נעםאורבךשיחה 17:24, 17 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

זכיתי. נערך דיון חשיבות על קטגוריה:זוכי פרס זיו שכללה רק שני אנשים. אני חקרתי ו"גיליתי" את הפרס החשוב והזוכים החשובים (00:31, 23 בדצמבר) ועוד באותו הלילה לאחר כשעה ורבע (01:48, 23 בדצמבר) העלתי את הערך על הפרס. זכיתי (בפרס) . ועכשיו עוד זכות, לשמוע מהנכד של המייסדת, רבקה כץ. אשמח לקבל ממך מידע על סבתך במייל יתכן וגם לה מגיע ערך בויקיפדיה העברית. אגב היא מופיעה בתמונה בערך צדק-מדות-מוסר עם גדולי האומה. BAswimשיחה 21:36, 17 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

משחקי הידידות 1984

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "משחקי הידידות 1984" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, PRIDE! - שיחה 10:49, 27 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

חיכמאת חרייס

[עריכת קוד מקור]

שלום BAswim,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "חיכמאת חרייס" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, דוד55שיחה 17:19, 30 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

סילביה רותנברג

[עריכת קוד מקור]

שלום, יש סיבה למה לא "רוטנברג"? חזרתישיחה 00:33, 6 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

חזרתי בגלל בנו רותנברג‎ אבל במחשבה שנייה אני בעד רוטנברג. החלפתי. BAswimשיחה 00:41, 6 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

ערכים מומלצים בתחום הלהט"ב

[עריכת קוד מקור]

היי, ראיתי שאתה פעיל בתחום הלהט"ב בויקיפדיה. רציתי לשאול אותך אילו תחומים וערכים חסרים לדעתך ומומלץ שאוסיף בתחום? לאחרונה התמקדתי באישים להט"בים מישראל, אולם בחלק נכבד מהם מטילים ספק של חשיבות (בין אם מטעמים זדוניים ובין אם מטעמים אובייקטיביים), אז אשמח לשמוע מה לדעתך ניתן להוסיף על הקהילה הגאה בישראל שרוב הסיכויים שאכן יישאר. היי קוראים לי ניבשיחה 00:11, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

כל הכבוד על כתיבת ערכים אלה. תודה. כדאי להתמקד בערכים בנושא תרבות: ספרים, סרטים וכדומה. אני מציע שתתייעץ איתי על ערכים ספציפית לפני כתיבתם, כדי שהעבודה שלך תקבל לגיטימציה מהקהילה ולא תרד לטימיון. BAswimשיחה 09:22, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה.
אכן ראיתי שחלק מהערכים הועלו לדיוני חשיבות. רוב אלו שהועלו לדיונים העברתי לטיוטות, שבמידה ומושאי הערך יהיו יותר רלוונטיים בעתיד יוכלו להשתמש בכתיבתי כבסיס, או לפחות שלא תידרש הצבעת שחזור (גם כתבתי בדף השיחה שבמידה ומישהו ירצה להחזיר אותם להיות ערכים אז אשמח. אני גם מאמין שחלק מהערכים עלו לדיון מכיוון שהנושא שנוי במחלוקת ואני כתבתי הרבה ערכים בתחום, אך חשיבות זה עניין סובייקטיבי ואני מקבל זאת בהבנה).
רציתי להתייעץ איתך בנושא לגבי רותי גופן ואילנה שירזי. אני אישית מאמין ששתיהן חלוצות בתחומן ומכאן עוברות את רף החשיבות, אבל שוקל להעביר אותן לטיוטה, על מנת שבעתיד יהיה אפשר להשתמש במה שכתבתי כבסיס ללא צורך בבקשת שחזור. אשמח לשמוע מה דעתך בתור עורך ותיק והאם אתה מאמין שהן יעברו את דיון החשיבות, או שעדיף להעביר למרחב הטיוטות?
בכל מקרה תודה רבה מאוד, אתה בין העורכים הבולטים בתחום וזה לא מובן מאליו! היי קוראים לי ניבשיחה 18:01, 18 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
אני מוכרח להגיד לך שנקטת באסטרטגיה נבונה. ישר לטיוטה. יצרת בתקופה קצרה מאוד ערכים רבים בנושא שקשה להרבה ויקיפדים לעכל אותו ולהבין אותו, הן מטעמים אובייקטיביים והן מטעמים זדוניים. מה שברור לי או/ו לך לא מובן להם. הם הגיעו לדיון נעולים להקשבה. הרגישו מאויימים. זה אפילו נאמר בדיוני חשיבות ובהצבעות. הטיעונים נאמרו מתוך רגש ולא מתוך עניין. ככה זה כשמדובר בלהט"ב. זה מציף המון רגשות. זה התעסקות במיניות ובמגדריות אנושית, שזה מהדברים הכי מאיימים על אנשים ולכן הכל ניראה להם כאילו מדובר בנושא אחד, למרות שמדובר בערכים על נושאים שונים הקשורים לקהילה הגאה, עם נושא מרכזי אחד. לגבי הערך על ד"ר רותי גופן אני ממליץ לקחת את הערך לטיוטה. היא צעירה ועתידה לפניה. לגבי הערך על אילנה שירזי, הוא יעמוד בדיון חשיבות, כי היא זכתה להכרה ציבורית לאורך השנים, פירסום ובפרסים חברתיים. אחת מארבעים הלהט"בים המשפיעים בהיסטוריה' של הקהילה הגאה בישראל, זה כמו היכל התהילה של הקהילה. BAswimשיחה 23:37, 18 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה מאוד, ממש מעריך את הייעוץ! אעביר את גופן לטיוטה:) היי קוראים לי ניבשיחה 00:50, 19 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

תודה על תרומתך לערך ״חיים פרי (אמן)״

[עריכת קוד מקור]

@BAswim יקר, תודה על עזרתך בעריכת הערך חיים פרי (אמן), הוא היה מקור חשוב להרבה אנשים ביום השנה לשביעי באוקטובר.

אני הבת של חיים, ואשמח להוסיף ולדייק פרטים בערך. האם אפשר להתייעץ איתך בנושא? NoamPeriשיחה 18:26, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

בוודאי. BAswimשיחה 20:19, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

ערכי להט"בים

[עריכת קוד מקור]

אני רואה קושי כללי בערכים על אנשים מקבוצה מוגדרת (חרדים כאלה ואחרים, נשים, להט"בים) שהעורכים ה"כלליים" לא מכירים בחשיבותם או מבינים אותה.

אני מציע שכמו שיש קבוצה של "מבינים בחרדים" תקימו קבוצה של "מבינים בלהט"בים" כדי שאפשר יהיה ליצור גוף של ידע ושל אנשים שמבינים בקבוצה הזו. ואז אם תהיה שאלה, אפשר יהיה למנשן את הקבוצה והחברים יכולים לבוא ולהביע את דעתם.

ובכלל, אולי כאדי להביא את הנושא של התמודדות עם חשיבות ערכים של להט"בים למזנון ולא לקיים כל דיון בנפרד על כל ערך.

בהצלחה!

~~~

HananCohenשיחה 14:59, 13 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה